خبرهای داغ:
حمید رسایی در تیران

پذیرش مسئولیت برای کسب امتیاز و حقوق کلان نیست/ مسئول رفاه طلب خلاف مسیر حضرت علی (ع) حرکت می کند

مدیر مسئول هفته نامه ۹دی: یکی از ویژگی های دولت حضرت علی علیه السلام پرکار و کم خرج بودن است که حال هم برای پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی باید به دنبال روی کار آمدن چنین حکومتی باشیم
کد خبر: ۸۸۴۵۹۸۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

   به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛  نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن میلاد امام علی علیه السلام در امامزاده احمد (ع) تیران، با اشاره به میلاد این امام همام در خانه کعبه، اظهار کرد: مورخان و شاهدان زیادی این حادثه مهم را نقل و برای آیندگان به ثبت رسانده اند و شکی در آن نیست که فاطمه بنت اسد با شکافتن دیوار کعبه همراه فرزند خارج شده است.

   حمید رسایی با بیان اینکه در بازسازی های مجدد خانه کعبه محل ترک مجـددا شکافته می شود، گفت: معجزه امیر مومنان علیه السلام قصد آگاه سازی و بیدار کردن مردم در هزاران سال بعد را دارد و تلنگری برای افراد مختلف برای توجه بیش تر به دین محسوب می شود.

   وی دین را محدود کننده انسان دانست و افزود: هر محدود بودنی بد نبوده و محدود شدن انسان توسط دین هم به ضرر آدمی نیست بلکه او را در مقام عبودیت نگه می دارد.

مدیر مسئول هفته نامه ۹دی با بیان اینکه دین فقط اقامه احکام خدا و برگزاری جشن ومراسم های عزاداری نیست، تصریح کرد: مبارزه با ظلم و ایستادن در برابر کفر در دین مبین اسلام اهمیت زیادی دارد چرا که امامان بزرگوار هم در راه مبارزه با این امر به شهادت رسیده و هیچ یک در بستر بیماری فوت نکرده اند.

   رسایی با اشاره به تلاش ائمه برای رسوا سازی حکومت های جور و ظالم، گفت: این مبارزات به معنی جدا نبودن دین از سیاست است و این مفهوم را می رساند که دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است.

   وی ادامه داد: اگر فردی بگوید امامزاده و مساجد مکان بیان مسائل سیاسی نیست دین را نشناخته چرا که این امر از اسلام ناب محمدی به ما رسیده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ امامی پس از حضرت علی علیه السلام موفق به تشکیل حکومت نشد، خاطرنشان کرد: امیر مومنان در دوران حکومت خود زعامداران مختلفی را در شهرها به کار گرفت و با نظارت های خود بر عملکرد آنها از تبدیل شدن دولت، به دولت ثرمتمندان و دور کردن فقرا ار حکومت جلوگیری می کرد.

رسایی افزود: پذیرش مسئولیت در دولت برای رسیدن به امتیازهای مختلف و حقوق های کلان نیست و اگر دولتی چنین باشد خلاف مسیر حضرت علی علیه السلام حرکت کرده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون قشر انقلابی و غیر انقلابی در کشور، اذعان کرد: جریان انقلابی در هر گروه و جناحی به مردم خدمت می کند و مسئولانی که زندگی آنها با زندگی مردم عادی فرق داشته و رفاه طلب باشند، انقلابی به شمار نمی روند.

مدیر مسئول هفته نامه ۹دی با بیان اینکه از انقلاب سال ۵۷ دور شده و مسئولان ما به دنبال سرمایه داری در حرکت هستند، تاکید کرد: انتخاب مسئولان شایسته و انقلابی امری مهم برای سرنوشت کشور به شمار می رود و هر موقع انتخاب ما صحیح و با ملاک های حضرت علی علیه السلام بود باید توقع کار کردن مانند این امام همام  را هم داشت.

رسایی با توصیه به توجه بیشتر به فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخاب افراد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، گفت: یکی از ویژگی های دولت حضرت علی علیه السلام پرکار و کم خرج بودن است که حال هم برای پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی باید به دنبال روی کار آمدن چنین حکومتی باشیم.

ارسال نظرات