خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان:

نظر شورای نگهبان قانون است و همه باید تمکین کنند

حجت الاسلام قدوسی گفت: حکم شورای نگهبان به مثابه قاون است و همه باید از آن تمکین کنند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۶۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان،امام جمعه فلاورجان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام با تاسیس سپاه پاسداران ثابت کرد که آینده را می بیند.

حجت الاسلام محمد قدوسی با اشاره به وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اولین وظیه این نهاد انقلابی حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه جبهه ها بوده است چه در جنگ سخت، چه نرم و یا اقصادی این نهاد مقدس حافظ نظام بوده و خواهد بود.

وی اضافه کرد: در ایام دفاع مقدس این نهاد انقلابی به همراه بسیج به گونه ای نقش آفرینی کردند که دنیا را متعجب کرد و پس از آن در دوران سازندگی نیز سپاه بود که در قالب قرارگاه خاتم به میدان پا گذاشت و با سرعت عمل و دقتی که در آبادانی کشور داشت موجب شگفتی همه دنیا و بویژه دشمنان این نظام شد.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به این مطلب که هرکجا سپاه وارد شده است به خود کفایی رسیده ایم تصریح کرد: در زمینه اقصاد مقاومتی این بسیج و سپاه بوده است که نگذاشته فرمان رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند و با ایجاد هزاران طرح به بحث اقتصاد مقاوتی کمک کرده است.

وی با گفتن این موضوع که بار انجام طرح های اقتصاد مقاوتی بر دوش سپاه بوده است اما آمار آن را مسئولین همواره داده اند تاکید کرد: دولت آینده اگر می خواهد در بحث اقتصاد مقاومتی موفق باشد باید نقش کلیدی تری به سپاه در کضشور بدهد زیرا این نهاد به همراه بسیج همواره ثابت کرده است که خالصانه عمل می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در کشور در سال ۱۳۵۹ توسط امام خمینی(ره) اظهار کرد: فرهنگ ایرانی_ اسلامی بخصوص در دانشگاه ها کم رنگ شده است و آنچه جز منویات مقام معظم رهبری است در دانشگاه ها رعایت نمی شود.

وی ادامه داد: شرط اول توجه به فرهنگ در دانشگاه ها داشتن کادری دلسوز، انقلابی و متدین در این نهاد است و شرط دوم بازرسی منظم و دقیق از سیستم دانشگاه ها است که می تواند از بروز برخی زشتی ها در این نهاد پاک جلوگیری کند.

حجت الاسلام قدوسی همچنین گفت: مهمترین موضوعی که می تواند از برخی آلودگی ها در دانشگاه پیشگیری نماید خود دانشجویان و اساتید و دلسوزان هستند که نباید بگذارند این مساله ها فضای دانشگاه را به سمت ناپاکی ها هدایت کند.

وی با اشاره به سالروز شکست تاریخی آمریکا در صحرای طبس خاطر نشان کرد:زمانی هم که ملت ما از نقشه دشمن خبر نداشت این خدواند بود که نگهبان این کشور بود و شن های بیابان را مانند سربازان بسیج کرد و شکست سختی را به دشمن تحمیل کرد.

حجت الاسلام قدوسی با گفتن این مطلب که خداوند وعده داده است به ملت هایی که در مقابل ظلم ایستادگی می کنند کمک خواهد کرد افزود: ملت ایران هر کجا با تمام قوا تحت رهبری الهی در راه خدا قدم گذاشته است خداوند آنها را پیروز کرده است و تا زمانی که این اتحاد باشد اگر تمام قدرت های دنیا هم جمع بشوند نمی توانند جمهوری اسلامی را شکست بدهند.

وی با اشاره به اعلام نفرات تایید صلاحیت شده برای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان گفت: اعلام شدن اسم این ۶ نفر دلیل بر این نمی شود که دیگر افراد رد صلاحیت شده اند بلکه نشان دهنده آن است که این افراد برای احراز پست ریاست جمهوری بیشتر از بقیه کاندیداها توانسته اند صلاحیت های لازم را احراز کنند و حکم شورای نگهبان به مثابه قاون است و همه باید از آن تمکین کنند.


ارسال نظرات