خبرهای داغ:
تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه اردستان

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردستان برنامه های هفته عقیدتی سیاسی را تشریح کرد.

مسعودیان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردستان در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تقارن آن با سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: علامه مطهری یک شخصیت چندبُعدی است و زبان گویای اسلام و انقلاب در ابعاد مختلف سیاسی ،عقیدتی ،اجتماعی و ... بودند وبه عنوان سپری دربرابر همه تهاجمات دشمن ایستادگی و دفاع می کردند .
کد خبر: ۸۸۵۲۰۷۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیجاز اردستان، مسعودیان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردستان در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تقارن آن با سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: علامه مطهری یک شخصیت چندبُعدی است و زبان گویای اسلام و انقلاب در ابعاد مختلف سیاسی ،عقیدتی ،اجتماعی و ... بودند وبه عنوان سپری دربرابر همه تهاجمات دشمن ایستادگی و دفاع می کردند .

وی اظهار کرد: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام و انقلاب بزرگ اسلامی ایران قدم برداریم و هم چنان که این استاد با مجاهدت ها و با آثاری که از خود به جا گذاشتند صراط مستقیم انقلاب اسلامی را به همگان نشان دادند .

ایشان با اشاره به اهمیت و جایگاه عقیدتی سیاسی نیز گفت: مسئله عقیدتی سیاسی در نظام جمهوری اسلامی آن هم در ارکان سپاه از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار می باشد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا برنامه های مدون و کارشناسی شده در راستای اهداف نظام و منویات ولایت فقیه ارائه دهیم.

مسعودیان در پایان اظهار داشت: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهای ان است و مجموعه عقیدتی سیاسی با رویکرد تربیت محوری و معنویت افزایی تلاش به تبلیغ مسائل فکری، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری دارد.


ارسال نظرات