خبرهای داغ:
امام جمعه قهدریجان:

شهدای تیپ فاطمیون غریب ترین شهدا هستند/ امنیت امروز را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم

حجت الاسلام هاشمی گفت:شهدای لشکر فاطمیون هم در کشور خودشان مظلوم اند که امروز در زیر چکه استکبار قرار دارد؛ هم در کشور ما مهمان و غریب اند و هم در سرزمین های دور دست و در کشوری غریب به شهدات می رسند.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان فلاورجان، امام جمعه قهدریجان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محمد رضایی از لشکر فاطمیون که پیکر مطهرش پس از سه سال به کشور عزیزمان بازگشت گفت: از بس اشتغالات دنیا ما را فراگرفته است فراموش کرده ایم که شهید سعید است و شهادت سعادت و اینکه بهترین مردن ها در راه خدا شهدات است.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: همه ما به شهدا و بویژه شهدای مدافع حرم مدیونیم زیرا اگر امروز در کشور امنیت وجود دارد؛ اگر آزادانه زندگی می کنیم و دلواپسی خاصی نداریم همه به یمن وجود شهدای حرم است که از دنیا گذشته اند و جان خود را در دست گرفته و در سرزمین های دور دست در مقابل متحد جبهه باطل ایستاده و سر سوزنی شک و تردید به دل خود راه نداده اند.

وی افزود: در جهان امورز که با جاهلیت مدرن روبرو است می بینیم بیش از ۱۲۰ کشورتروریست های تکفیری را به رسمیت شناخته اند و این فقط مدافعیت حرم هستند که در مقابل آنها ایستاده اند.

امام جمعه قهدریجان اظهار کرد: سید حسن نصرالله در حالی که محور مقاومت در حال سقوط بود و صهیونیست ها فقط ۳۰۰ متر تا تسخیر کاخ ریاست جمهوری داشتند گفت: "من به اذن الله به میدان آمده ام و می ایستم تا شرایط را عوض کنم” و این کار را هم کرد.

وی اضافه کرد: سردار همدانی ها و سردار ابراهیمی ها هم صبورانه و مجاهدانه مقاومت کردند تا بتوانند یقه دشمن را در بیرون مرزها بگیرند و اجازه ندهند دشمن وارد مرزهای این کشور بشود و خلق عرب، بلوچ یا کرد راه بیفتد و یا ویروس داعش کشور ما را بگیرد و اینها دلایلی هستند که ما باید بخاطرشان تا ابد مدیون شهدا باشیم.

حجت الاسلام هاشمی همچنین خاطر نشان کرد: ما باید شهید محمد رضایی و خانواده وی به خصوص مریم سه ساله اش که هیچوقت پدر را ندید و همیشه این آرزو را با خود خواهد داشت؛ که بجای لبخد و آغوش پدر امروز با پلاک و استخوان های پدر روبرو شده است مدیون هستیم.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای تیپ فاطمیون گفت: این شهدا هم در کشور خودشان مظلوم اند که در زیر چکه استکبار قرار دارد؛ هم در کشور ما مهمان و غریب اند و هم در سرزمین های دور دست و در کشوری غریب به شهدات می رسند.

امام جمعه قهدریجان در خصوص اینکه خانواده این شهید ساکن قهدریجان است اما در فلاورجان به خاک سپرده خواهد شد؛ تصریح کرد: جای جای زمین از خداوند می خواهد که لیاقت دفن شهید را به وی بدهد ولی هرجایی این لیاقت را ندارد؛ شهید رضایی علی رغم درخواست مکرر مردم شهیدپرور، خانواده شهدا و روحانیون شهر قهدریجان طبق تصمیم مسئولین شهرستان قرار شد تا در کنا دیگر شهدای مدافع حرمبه خاک سپرده شود.

ارسال نظرات