خبرهای داغ:
نماینده اسبق شهرضا:

گزارش برخی از مسئولان از اوضاع کشور آمیخته با دروغ است

نماینده اسبق شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش برخی از مسئولان از اوضاع کشور و عملکرد چهارساله خود در بسیاری از موارد آمیخته با دروغ است.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۶۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، آیت الله قدرت الله نجفی عصر امروز در جمع مردم شهرضا در مسجد فاطمیه شهرستان با اشاره به اینکه دین اسلام و احکام و تعالیم آن با سیاست آمیخته است، اظهارداشت: اگر کسی دین را از سیاست جدا بداند، خدا، رسول و ائمه معصومین را تکذیب کرده و تردیدی نیست که نغمه جدایی دین از سیاست از سوی دشمنان اسلام است، زیرا، اسلام دینی است که با سیاست آمیخته است و حکمیکه به عنوان احکام حکومتی از ولی فقیه صادر می‌شود، حکم اولیه اسلام است.

وی با بیان اینکه سیاست و دیانت در فرهنگ و اعتقادات ما همراه یکدیگر است، افزود: ایجاد وحدت و اتحاد میان اقشار و طبقات مختلف مردم، بویژه در جامعه اسلامی، یکی از ارکان دیدگاه سیاسی و سیاست امام(ره) را تشکیل می‌دهد و این مسأله هم نقش مردم و اهمیت آن از نظر امام(ره) و هم نقش اتحاد و حدت و عظمت آن در پیش امام را بازگو می‌کند.

نماینده اسبق شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که شعار جدایی دین از سیاست را مطرح می‌کنند باید بدانند که سخن آنها همسو با تعالیم صهیونیسم جهانی است، گفت: امام راحل همواره از مردم و حضور آنها یاد می‌کرد و پیوند و اتحاد میان آنان و پیوند اتحاد با نظام و حکومت راخواستار بود، ایشان رهنمودی داد که بسیار حیاتی است و آن رهنمود این بود که، مادامی که برادری را حفظ کنیم، در امان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سیاستی که ائمه اطهار(ع) دنبال می‌کردند با عصمت آن بزرگان همراه بود و دروغ جایی نداشت، تصریح کرد: ائمه اطهار(ع) همواره با صداقت و راستی با مردم سخن می‌گفتند و به همین دلیل سخن آنها در روح و جان مردم اثر می‌کرد اما متأسفانه امروزه گاهی آنقدر دروغ از مسئولان می‌شنویم که اصلاً از سیاست بیزار می‌شویم.

آیت‌الله نجفی با بیان اینکه سال 92 ملت ما یک انتخاب داشت که مورداعتماد همه قرار گرفت، بیان کرد: چهار سال سپری شد و امروز ملت ما دوباره در معرض یک انتخابات است وبسیار اهمیت دارد.

وی با انتقاد از اینکه گزارش برخی از مسئولان از اوضاع کشور و عملکرد چهارساله خود در بسیاری از موارد آمیخته با دروغ است، افزود: متاسفانه امروز برخی مسئولان تلاش می‌کنند تا با آمارسازی و دروغ‌ پراکنی مردم را فریب دهند و به شعور آنها توهین کنند.

نمایندهاسبقشهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این افراد عنوان می‌کنند که دولت با دین مردم کاری ندارد، با شنیدن این سخن دل انسان به درد می‌آید، ما صدها نفر از بهترین جوانان این کشور را تقدیم اسلام نکردیم که امروز این سخنان را بشنویم.

وی با تأکید بر اینکه در حکومت جمهوری اسلامی دولت باید با دین مردم کار داشته باشد، گفت: بی تفاوتی دولت نسبت به دین مردم به این معنا است که اگر کسی بدون حجاب هم در انظار عمومی ظاهر شد کسی متعرض او نباشد، پس تکلیف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی چه می‌شود.

آیت الله نجفی با بیان اینکه دولتی که باید زمینه اجرای احکام اسلامی را فراهم کند نباید اینگونه سخن بگوید، بیان کرد: ایمان اسلامی ملت ما، یکی از عمیق‌ترین ایمان‌هاست، کسانی که ملت‌های دیگر را از نزدیک دیده‌اند، شهادت می‌دهند که ملت ایران نسبت به اسلام و عقاید واحکام اسلامی، یکی از مؤمن‌ترین ملت‌های مسلمان است.


ارسال نظرات