خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

رئیس جمهوری انتخاب کنید که دارای مقاومت باشد

محمدی با بیان اینکه انقلابی یعنی با دشمن نسازد و بر مُر دین اسلام عمل کند و روبروی دشمن با صلابت باشد، تصریح کرد: رئیس جمهوری انتخاب کنید که دارای مقاومت و دشمن ستیز باشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۳۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان؛ کارشناس مسائل سیاسی در جلسه نهضت روشنگری در سالن امامزاده موسی علیه السلام اردستان گفت: فلسفه دشمنی امروز دشمنان ایران پیشرفتهایی بوده که ایران اسلامی به آن دست پیدا کرده است.

سردارغلامرضا محمدی با بیان اینکه بزرگترین دستاوردی که ایران به آن دست پیدا کرده شکست غرب و شرق بوده است، تصریح کرد: ایران در دنیا تبدیل  به قطب مقاومت در برابر قطب استکبار شده است.

وی افزود: قطب استکبار امروز شیخ نشینها، وهابی ها و آمریکایی ها هستند که عربستانی ها هم پیمان با آنها راه بنی امیه را طی میکنند.

محمدی با بیان اینکه قطب مقاومت به پشتیبانی ایران در مقابل استکبار در حال پیروز شدن است، تصریح کرد: دنیا و استکبار از این موضوع بسیار ناراحت شده است..

معاون اسبق هماهنگ کننده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج با بیان اینکه مسئله هسته ای بهانه است، تصریح کرد: آنها از این ناراحت هستند که چرا ایران در کشورهای خاورمیانه مثل سوریه حضور دارد.

کارشناس و هادی سیاسی با بیان اینکه آمریکایی ها می گویند که همه دنیا باید فرمان بر ما باشد، تصریح کرد: تمام برنامه هایشان براین اصول برنامه ریزی شده تا مستضعفان را بکوبند.

محمدی با بیان اینکه عربستان رژیم عقب افتاده ای است که به بانوان آزادی نمی دهد، تصریح کرد: آنها فقط با پول همه چیز و همه کس را برای رسیدن به مقصودشان می خرند.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله ما رکود داشتیم، تصریح کرد: نتایج جنگ باعث شد ضمن قدرتمند شدن به قدرت اول منطقه دست پیدا کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن در مسائل اقتصادی تحریمهایی را شروع کرد، تصریح کرد: زمانی که متوجه شوند تحریمها اثری ندارد آن را بر می دارند.

محمدی تصریح کرد: دشمن با تحریم ها و مسائل فرهنگی در صدد ضربه زدن است، تصریح کرد: دشمن امروز می خواهد با پخش مسائل مستهجن نسل های جوان ما را فاسد و فرصت سوزی کند.

وی با بیان اینکه دشمن در مسئله انتخابات می خواهد بگوید نظام مردمی نیست، تصریح کرد: دشمن تبلیغ می کند که مردم در انتخابات شرکت نکرده و سلامت، امنیت کشور را به خطر بیاندازد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه برگزاری انتخابات امری است پسندیده، تصریح کرد: وقتی می خواهند ببینند نظامی پشتوانه دارد انتخابات آن را مطرح می کنند.

معاون اسبق هماهنگ کننده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج با بیان اینکه وقتی از انقلاب اسلامی نام می بریم یعنی همه انبیاء  و یکهزار و ۴۰۰ سال خون دل خوردن شیعه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی هم برای شکل گیری آن ۲۵۰ هزار شهید تقدیم  کرد تا انقلاب دینی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه انقلابی یعنی با دشمن نسازد و بر مُر دین اسلام عمل کند و روبروی دشمن با صلابت باشد، تصریح کرد: رئیس جمهوری انتخاب کنید که دارای مقاومت و دشمن ستیز باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه همه ما باید عمار و یاسر گونه با  رعایت اخلاق در انتخاب شرکت کنیم، تصریح کرد: روزی لازم بود تا دست روی ماشه سلاح بگذاریم و امروز وظیفه داریم با حضور خود در پای صندوق رأی و انتخاب اصلح به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم.

محمدی ضمن اشاره به موضوع و  سند ۲۰۳۰ گفت: این چیست که آقایان امضاء کرده اند مگر نمی دانند کسانی که حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال می کنند شکست خواهند خورد.

ارسال نظرات