خبرهای داغ:
جلسه روشنگری

نداشتن تحلیل سیاسی درست برخی را پای هودج عایشه آورد/ رفتار برخی کاندیداها بازی با اقتدار نظام است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)گفت: رفتار برخی کاندیداها بازی با اقتدار نظام است و این اظهارنظرها عبور از خطوط قرمز نظام و شاد کردن دل دشمن است.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۳۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جلسه روشنگری که در جمع بسیجیان شهرستان خوانسار برگزار شد با اشاره به روایتی در مورد امام زمان (عج) اظهار کرد: هیچ عاقلی وقتی خورشید پشت ابر باشد اصل وجود خورشید را منکر نمی شود، چرا که خورشید با وجودی که پشت ابر قرار دارد هم چنان کار خود را انجام می دهد و بر جهان تاثیر می گذارد.
حجت الاسلام رضا غفاری پور با بیان این مطلب که همان گونه که جاذبه خورشید بر سیارات دیگر اثر دارد و آنها را به سمت خود جذب می کند گفت: درست که مردم حضرت را نمی بینند اما جاذبه ایشان انسان ها را در مدار خود حفظ می کند.

وی افزود: از سوی دیگر انسان ها نیز باید کاری کنند که از این مدار خارج نشوند و اگر روزی کوتاهی کنیم و از این مدار خارج شویم کوتاهی از خود ما بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) با تاکید بر این که نظام اسلامی شعبه ای از حکومت حضرت مهدی (عج) است تصریح کرد: البته حکومت حقیقی اسلامی در زمان حضرت حجت (عج) محقق خواهد شد، ولی این امر باعث نمی شود که دست روی دست بگذاریم و مانند تفکر انجمن حجتیه بگوییم امام (عج) خواهند آمد و خودشان مسائل را رفع می کنند.

وی اضافه کرد: این تفکر بر خلاف دستورات اسلام است و دشمنان آن را وارد جامعه ما می کنند در حالی که ما باید ارزش های دینی را رواج دهیم و به تکلیف خود در این باره عمل کنیم.

حجت الاسلام غفاری پور در خصوص موضوع انتخابات با اشاره به اهمیت توجه و دقت به بیانات رهبر انقلاب گفت: فرمایشات رهبر انقلاب برای همه ما حجت شرعی است و به عنوان ولی فقیه و ولی امر مسلمین مواضع ایشان باید برای ما شاخص باشد.

وی مخالفت و زاویه با مواضع رهبر انقلاب که برخی آن را مواضع افراطی می دانند و دستمایه مخالفت با بسیج و سپاه قرار می دهند مواضع انقلابی ای بیان کرد که دشمن با آن مخالف است و افزود: رهبر انقلاب خود فرمودند اگر منظور از افراطی و انقلابی پایبندی به ارزش ها است من همه افراطی تر و انقلابی تر هستم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) در خصوص علت بغض و کینه دشمنان و معاندان با سپاه گفت: در مناظرات دیدید که چهره برخی که نامعلوم بود چگونه مشخص شد و در این مناظرات و تبلیغات مشخص شد که این افراد به دنبال چه هستند.

وی خاطر نشان کرد: اینها می خواهند کاری کنند که ما منفعل شویم و در لاک دفاعی فرو رفته و کم کم عقب نشینی کرده و افراد معاندی که با اصل انقلاب مخالف هستند در صحنه بیایند، لذا باید هوشمندانه از ارزش های انقلاب دفاع کنیم و پای انقلاب بایستیم.

حجت الاسلام غفاری پور با تاکید بر این که برخی از کاندیداها در حال بازی با اصل نظام هستند تصریح کرد: عده ای برای جمع کردن رأی می گویند چرا شهرک موشکی را نشان دادید، در حالی که به پشتوانه وجود همین موشک ها به مذاکره رفتند، همه دنیا این را می داند که در مذاکره ای اگر پشتوانه قوی نداشته باشید کسی حرفتان را نمی خواند.

وی افزود: کار مذاکره داشت به بن بست می رسید که تیم مذاکره کننده پیغام داد و از وزیر دفاع و شورای عالی امنیت ملی خواست که اجازه آزمایش موشک ها صادر شود، این رفتار برخی کاندیداها بازی با اقتدار نظام است و این اظهارنظرها عبور از خطوط قرمز نظام و شاد کردن دل دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) تاکید کرد: انتخابات امر بسیار مهمی است، اما از آن بالاتر اصل نظام است که خدشه ای برآن وارد نشود و این اظهارنظرها امنیت کشور را به هم می زند و مردم اگر جایی احساس کنند که به نظام صدمه وارد می شود وارد صحنه می شوند.

وی با اشاره به این بخش از بیانات رهبر انقلاب مبنی بر این که آنچه که برخی را مومنانه پای هودج عایشه آورد نداشتن تحلیل سیاسی درست بود گفت: برخی مومن هستند اما تحلیل درستی ندارند و وظیفه اصلی ما این است که قدرت تحلیل را در خود بالا ببریم.

وی رسیدن به تحلیل درست را مستلزم ایمان قوی و و دریافت اطلاعات از منابع موثق و تطبیق آن با شاخص ها بیان کرد و ادامه داد: جریان شناسی و شناخت جریان های سیاسی و فکری که در کشور وجود دارد برای بسیجیان از نان شب واجب تر است چرا که اگر ما این جریان ها را بشناسیم شناخت افرادی که در انتخابات شرکت کرده اند و افکار پشت صحنه آنها آسان می شود.

حجت الاسلام غفاری پور در تبیین مردم سالاری دینی و سکولار به اهمیت تبیین این امور توسط حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: دشمن دیگر به دنبال جنگ سخت با ما نیست بلکه با جنگ فرهنگی و اقتصادی قصد دارد خاکریزهای ایده و اندیشه ما را بگیرد و آنها که می گویند اگر ما نباشیم جنگ می شود می دانند که این حرف درست نیست.

ارسال نظرات