خبرهای داغ:
امام جمعه دولت آباد:

کاندیداها برای جمع آوری رأی، در مسیر طراحی دشمن قرار نگیرند

محمودآبادی گفت: کاندیداها مراقب باشند به خاطر خطا در تشخیص گسل های های اعتقادی، قومی و… دشمن را تحریک نکنند و در مسیر طراحی نا تمام دشمن قرار نگیرند زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۶۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در خطبه دوم نماز جمعه دولت آباد با اشاره به ایام انتخابات گفت: انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی یک جامعه است که مردم میزان علاقه مندی، پای بندی و مشارکت خود را به نظام سیاسی اعلام می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی با بیان این که هر چقدر مشارکت بیشتر باشد نشان دهنده قدرت آن نظام سیاسی است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما در طول این سی و هشت سال تقریباً سی و هشت انتخابات داشته ایم که ویزگی آن، برگزاری در سایه امنیت بوده است یعنی هیچ مشکل امنیتی و ناامنی نداشته ایم با وجود این که دشمنان قصد بر هم زدن امنیت کشور ما را داشته اند، همچنین از نظر مشارکت نسبت به انتخابات دیگر کشور، درصد مشارکت مردم بالا بوده است که انتخابات پیش رو نیز با کمک خداوند با همان ویزگی گذشته برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به نکاتی در خصوص انتخابات اشاره کرد . گفت: اولین نکته؛ حضور حداکثری است؛ هر چقدر حضور بیشتر باشد نشان دهنده توانمندی قدرت نظام است و مطالبه مقام معظم رهبری است و نکته دوم؛ گوش ندادن به شایعات است؛ چراکه همه ما به همه مسائل و مشکلات واقف هستیم و لزوم مشارکت در انتخابات را می دانیم.
محمودآبادی خاطرنشان کرد: همه ما باید توجه به تذکرها و فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم که اگر به این فرمایشات توجه کنیم، در انتخاب اصلح به ما کمک خواهد کرد.
این مسئول در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری عوامل قدرتمندی نظام را سپاه پاسداران، علم و پیشرفت علمی، اقتصاد قوی و مستقل، قدرت نظامی، روحیه جهاد مقاومت در کشور، دولت مقاومت بدون روحیه سلطه طلبی و دست اندازی به کشور ها و نه اهل قرار گرفتن در موضع دفاعی و انفعالی و مجموعه های حافظ امنیت از جمله نیروهای مسلح می دانند بنا بر این اگر بخواهیم انتخاب شایسته و أصلح داشته باشیم باید ببینیم موضع کاندیداها در قبال این عوامل قدرت چگونه است.
مسئول قرارگاه فرهنگی شهرستان برخوار تاکید کرد: کاندیدایی که برنامه های خود را در مورد این عوامل بیان می کند، شایسته و اصلح است و کاندیدایی هم که به این عوامل توجه ندارد برخی اوقات اقدامی انجام می دهد که باعث تضعیف این عوامل می شود، بنا بر این شایستگی لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری را ندارد.
امام جمعه دولت آباد افزود: نکته دیگری که در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود دارد این است که کاندیداها مراقب باشند به خاطر خطا در تشخیص گسل های های اعتقادی، قومی، زبانی و جغرافیایی دشمن را تحریک نکنند و در مسیر طراحی نا تمام دشمن قرار نگیرند زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.
محمودآبادی گفت: متاسفانه بعضی کاندیداها به خاطر جمع کردن رای بعضی از اقوام و مذهب مطالبی بیان می کنند که به ضرر منافع و مصالح ملی است و احتمال هم دارد بعضی از افراد در آینده به این قضیه دامن بزنند که مردم باید هوشیار باشند و خود مردم آن ها را در حاشیه قرار دهند.
وی در ادامه به انتخابات شورای شهر اشاره و بیان کرد: بحمدلله عده ای ثبت نام کرده اند و کاندیدا شده اند که جای تشکر دارد از آنها که وارد عرصه شده اند و تنور انتخابات را گرم تر کرده اند.

امام جمعه دولت آباد با تاکید بر این که در انتخاب اعضا وقت لازم را داشته باشید و به کسی رأی بدهید که به درد شورای شهر یا روستا بخورند؛ متذکر شد: انتخاب احساسی، قومی و قبیله ای نداشته باشید چون اگر کسی انتخاب شود که متعهد باشد و در هزینه کردن بیت المال دچار لغزش نشود، خدمت به شهر و شهروندان می شود و اگر کسی انتخاب شود که تعهد ندارد، به فکر منافع خود باشد ولی توجه به مصالح شهر یا روستا نداشته باشد، طبیعی است که هیچ پیشرفتی متوجه شهر یا روستا نخواهد بود.
محمودآبادی در ادامه، روز سربازان گمنام امام زمان ( عج ) که به پاس زحمات نیروهای وزارت اطلاعات است را تبریک عرض کرد و گفت: اگر زحمات این عزیزان نبود ما در هیچ عرصه ای امنیت نداشتیم؛ چرا که یکی از توطئه های دشمنان اسلام این است که مردم را از نظر اعتقادی سست کنند، روش آن ها این است که در مقابل جریان ناب هدایت گر اسلام، جریانات درگیری بتراشند و مردم را از مسیر اصلی هدایت منحرف کنند که مذهب تراشی و عرفان های نو ظهور، از جمله آن ها است.
امام جمعه دولت آباد در پایان خاطرنشان کرد: اگر زحمات این عزیزان در وزارت اطلاعات و دیگر دستگاهی مرتبط مانند سپاه و نیروی انتظامی نبود، ما الان شاهد این اتحاد در عرصه فرهنگ اسلامی نبودیم و هر کسی در هر جای مملکت یک مذهب آئینی برای خود ایجاد کرده بود و مردم منحرف شده بودند.

ارسال نظرات