خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اردستان:

مسئولان قدردان حماسه آفرینی مردم باشند

حجت الاسلام دهشیری حضور دهها میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رأی را تبریک گفته و افزود: مردمی که هر وقت لازم بوده حماسه آفرینی کرده و برای آنها انتخابات یا آزادسازی خرمشهر فرقی ندارد آنها باشند.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۹۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سبیج از اردستان امام جمعه اردستان در مراسم تقدیر از رزمندگان عملیات بیت المقدس در سالن اجتماعات اداره ارشاد گفت: حماسه خرمشهر و سخن ارجمند امام راحل که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» این جمله از قرآن کریم گرفته شده و جنبه آموزشی فراوانی دارد.

حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه رزمندگان اسلام در خرمشهر ۳۴ روز مقاومت کرده، تصریح کرد: دشمن با تمام امکانات شرق و غرب نتوانست آن را بگیرد زیرا با خاکریزهای آهنینی بنام مردم مواجه شد.

وی افزود: رزمندگانی از شهرستان اردستان جانانه در این عملیات حضور داشته که  در عملیات بیت المقدس ۶۰ شهید، ۳۶ جانباز و ۱۱آزاده را تقدیم اسلام کرده است.

دهشیری با بیان اینکه رزمندگان  از موانع سخت عبور کرده و فتح خرمشهر را رقم زدند، تصریح کرد: رزمندگان  زیرا اراده خداوند در پشت سر آنان بوده  و به اراده غیبی متکی بودند.

امام جمعه اردستان حضور دهها میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رأی را تبریک گفته و افزود: مردمی که هر وقت لازم بوده حماسه آفرینی  کرده و برای آنها انتخابات یا آزادسازی خرمشهر فرقی ندارد مسئولان  قدردان آنها باشند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به خاور میانه تاکید کرد: همانطور که مسئولان کشوری هم گفتند دیدار رئیس جمهور آمریکا از عربستان یک نمایش مسخره است که در برابر اراده ملت ایران پیروز نخواهند بود.

دهشیری گفت: به همه دشمنان ثابت خواهیم کرد که ایران ماندنی و منافقان رفتنی هستند همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند که ملت یک پارچه به سمت پیروزی ها حرکت کرده و خرمشهر ها در پیش داریم که  باید خود را مهیا کنیم.

ارسال نظرات