خبرهای داغ:
رئیس اداره مخابرات اردستان:

امور مشترکان همراه اول اردستان رتبه برتر سال ۹۵ استان اصفهان

ترکیان با بیان اینکه تمام سایت های تلفن همراه در شهرستان اردستان به روز می باشند، تصریح کرد: اداره مخابرات اردستان رتبه برتر سال ۹۵ در بخش امور مشترکان تلفن همراه در استان اصفهان را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۹۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان عصر امروز در نشست خبری  در محل این اداره گفت: برای شهرستان اردستان در ۹ نقطه مشکل اینترنت برطرف شده است.

حمیدرضا ترکیان با بیان اینکه تمام روستاهای شهرستان اردستان در حال حاضر در پوشش اینترنت قرار دارد، تصریح کرد: روستاهای سفیده، مزدآباد و ماربین در حال حاضر مشکل اینترنت دارند.

وی افزود: طرح های مخابراتی که امسال در شهرستان اردستان اجرا شده عبارتند از ۹ طرح مخابراتی که با لغ بر هفت میلیارد ریال و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

ترکیان با بیان اینکه پایان عملیات راه اندازی سایت همراه اول در روستای آستانه به منظور پوشش تلفن همراه انجام شده است، تصریح کرد: روستای آستانه در نقطه کور دهستان همبرات بوده که بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه داشته است.

رئیس مخابرات اردستان با بیان اینکه  تمام سایت های تلفن همراه در شهرستان اردستان به روز می باشند، تصریح کرد: اداره مخابرات اردستان رتبه برتر سال ۹۵ در بخش امور مشترکان تلفن همراه دراستان اصفهان را کسب کرده است.

وی تاکید کرد: اجرای فیبر نوری اردستان به مهاباد و اردستان به زواره با ۶۵ کیلومتر سیم کشی از اولویت های سال ۹۶ خواهد بود که در دستور کار قرار گرفته است.

ترکیان همچنین از نصب و راه اندازی اینترنت روستاهای حسین آباد، رجمت آباد، خیر آباد، شهرآب، باقرآبا د و ظفرقند هر کدام به تعداد ۶۴ پورت با هزینه دو میلیارد ریال خبر داد.

رئیس مخابرات اردستان با اشاره به اینکه بهینه سازی و کیفیت خدمات از اولویت های سال ۹۶ اداره مخابرات اردستان است، افزود: اعتباری بالغ بر چهار صد میلیارد ریال برای اجرای دو طرح فیبر نوری و توسعه نقطه ای شبکه مسی شهرهای اردستان و زواره در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال ۹۶ مشکل تلفن ثابت روستاهای مبارکه، ماست بندی و اشینه مارچوبه رفع  و ۶۴ پورت تلفن برای آنها نصب خواهد شد.

ترکیان افزود: مقدار ۳۶ هزار پورت تلفن ثابت تا پایان سال ۹۵ فعالیت دارد که تعداد دو هزار و ۶۲ پورت آن  در سال ۹۵ راه اندازی شده است.

ارسال نظرات