خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان

اعزام 270 نفر از ازدستان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه ناحیه اردستان از اعزام 270 نفر از مردم این شهرستان به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۹۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان: سرهنگ حسن فخرل فرمانده سپاه ناحیه اردستان از اعزام 270 نفر به مرقد امام راحل خبر داد.

وی افزود: در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، تعداد 270 نفر از عاشقان انقلاب و ولایت به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد:امام خمینی (ره) شخصیتی استثنایی بود که توانست تاثیری جاودانه در تاریخ معاصر و جهان داشته باشد و نام ایران را در بلندای تاریخ بدرخشاند.

وی مهمترین عنصر موفقیت امام را در حفظ اتحاد مردم و رهبری دانست و تاکید کرد: امام راحل با آگاهی به مردم نسبت به اتفاقات روز و توجه دادن به آنان نسبت به موضوعاتی همچون داشتن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، انقلاب را بیدار کرد.

فخرل خاطر نشان کرد: اگر در جامعه ای رهبری و مردم آن با یکدیگر وحدت داشته باشند و همه برای یک حرکت قیام کنند حقیقتا در این راه به پیروزی خواهند رسید.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل گفت: امروزه زنده نگهداشتن یاد امام (ره) بر همگان خصوصا نسل جوان امروز واجب و ضروری است تا با ابعاد مختلف زندگی این مرد بزرگ آشنا شوند و از آن الگو برداری نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه اردستان اظهار داشت: افکار امام راحل نه تنها در سالروز ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بلکه در تمام طول سال باید راهنمای جامعه اسلامی باشد و سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

فخرل تصریح کرد: ما با برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های آن حضرت به دنیا خواهیم فهماند که دست از راه امام بر نمی داریم.

ارسال نظرات