خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر زواره:

عزت و کرامت ایران مدیون امام خمینی «ره» است

حجت الاسلام حسینی لواسانی با بیان اینکه شاه خائن دین خدا را نشانه گرفته بود، تصریح کرد: امام خمینی در این برهه توانست ایران را صاحب عزت و کرامت کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۵۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان امام جمعه موقت شهر زواره شامگاه یکشنبه در مراسم ۲۸ اُمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام اردستان گفت: امام خمینی عامل استقلال فرهنگی، مذهبی، اقتصادی  و عزت کشور ایران بود.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی لواسانی با بیان اینکه شاه خائن دین خدا را نشانه گرفته بود، تصریح کرد: امام خمینی در این برهه توانست ایران را صاحب عزت و کرامت کند.

وی یاد آور شد: شاه  با کشف حجاب سعی در بی دین کردن مردم ایران داشت که به لطف بیداری مردم توسط حضرت امام این توظئه خنثی شد تا مردم ما صاحب عزت دوباره شوند.

حسینی لواسانی با بیان اینکه خداوند هر ۱۰۰ سال مردی را برای هدایت و راهنمای مردم انتخاب می کند، تصریح کرد: معتقدیم سیلی که به صورت شاه خورد از سوی پیغمبر اسلام بوده است.

امام جمعه موقت شهر زواره تاکید کرد: امروز هم پیغمبر وجود دارد و امتحان یک روز و دو روز نیست و باید با بصیرت پیغمبر را یاری کنیم و بدانیم که عزت ما از رسول الله است.

وی تاکید کرد: امام راحل ریشه فساد را در کشور از بین برد و موجب شد تا معنای کرامت و عزت را مردم بیشتر در جامعه لمس کنند.

حسینی لواسانی  با بیان اینکه مردم ما محکم هستند، تصریح کرد: هوشیار باشیم چرا که همیشه در معرض هجوم دشمنان قرار داریم و خطر وجود دارد.

امام جمعه زواره گفت: بهشت زهرا، نخستین جایی بود که امام خمینی رحمه الله پس از بازگشت به ایران آنجا رفت و صف ۳۳ کیلومتری مردم را شاهد بودیم و در زمان فوت ایشان هم ۱۱ میلیون جمعیت حضور داشتند که نشان دهنده عطوفت و مهربانی امام بود.

ارسال نظرات