خبرهای داغ:

بیانیه شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان برخوار

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان برخوار در واکنش به حوادث تروریستی اخیردر تهران
کد خبر: ۸۸۷۰۶۷۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

بسم الله قاصم شوکه الجبارین

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظهً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ

اى اهل ایمان! با کافرانى که هم‏جوار شما هستند، نبرد کنید؛ و آنان باید در شما سرسختى و شدت یابند؛ و بدانید که خدا با پرهیزکاران است.

در جهان امروز ، که ظلم و فساد و تباهی آن را فرا گرفته ، جمهوری اسلامی ایران ، به عنوان طلایه دار مبارزه با ناعدالتی و ظلم ، و در خط مقدم حمایت از مظلومان و محرومان عالم است.

دشمن خونخوار ، که این حمایت ها را در تقابل کامل با منافع خود می بیند ، همواره تلاش داشته تا به هر نحوی از این حمایتها جلوگیری کند.

عملیات تروریستی روز گذشته در تهران ، مهر تأییدی است بر حقانیت راهمان و درستی مسیرمان ؛ راهی که در طول چهل سال گذشته بر آن تأکید داشته ایم و به آن ادامه داده ایم.

همانگونه که مسئولان انقلابی و دلسوز نظام بیان نمودند ، هدف دشمن از انجام این عملیات کور تروریستی صرفا زیر سؤال بردن امنیت پایدار جمهوری اسلامی است . امنیتی که حاصل خون پاک شهدای نظام اسلامی ، و بالاخص شهدای مدافع حرم می باشد.

لذا به صراحت اعلام می داریم ، اینگونه فعالیت های تروریستی نه تنها خللی در ادامه مسیرمان ایجاد ننموده بلکه ما را در ادامه هرچه با قوت تر مبارزه علیه ظلم و ناعدالتی در جهان ترغیب می نماید.

در پایان ضمن اعلام تسلیت به خانواده های شهدای مظلوم این حادثه تروریستی ، و تشکر از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ، از تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور خواهشمندیم علاوه بر پیگیری علل و عوامل وقایع تلخ اخیر ، به رصد و نظارت همیشگی خود بر فضای کشور با قوت هرچه تمام تر ادامه دهند.

 

اللهم عجل لولیک الفرج

شورای تبین مواضع

بسیج دانشجویی شهرستان برخوار

ارسال نظرات