خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

ولایت زنجیره استحکام وحدت اسلامی است

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه ولایت به‌عنوان زنجیره استحکام وحدت اسلامی است، گفت: ملت ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در راستای تحقق این وحدت اسلامی گام اساسی برداشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۴۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا؛ حجت الاسلام سیف الله یعقوبی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر که در جوار آستان امامزاده شاهرضا برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر، اظهارداشت: عید فطر، مظهر اتحاد، بندگی، دیانت و همدلی امت مسلمان است، در این روز اتحاد بزرگ جامعه اسلامی به نمایش درآمده و همه شاهد حضور یکپارچه امت اسلام در صحنه هستند.
وی با بیان اینکه در سایه ذکر و طاعت و عبادت است که انسان مقام‌های عالیه را به دست می‌آورد، افزود: کسانی اهل سعادت هستند که به دنبال صیانت نفس بوده‌اند و تقوا و پرهیزگاری را پیشه کرده‌اند و ماه رمضان هم بهترین موعد برای این کار است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه باید هر آن چه در یک ماه رمضان برای خودسازی به دست آورده‌ایم را در طول سال به کار گیرم، گفت: مهم‌ترین ثمره روزه‌داری و عبادات ماه مبارک رمضان، کسب تقوای الهی بود.

وی با اشاره به اینکه عید فطر جشن بزرگ بندگان خدا است، بیان کرد: از این روز فصل جدیدی به روی مومنان گشوده شده و با تداوم این بندگی باید همچنان در مسیر اطاعت از پروردگار متعال قدم برداشت.

حجت الاسلام یعقوبی با تأکید بر اینکه ولایت به‌عنوان زنجیره استحکام وحدت اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در راستای تحقق این وحدت اسلامی گام اساسی برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه عزت مسلمانان در گرو اتحاد آنهاست، تفرقه و جدایی ثمری جز خسران دنیا و آخرت و ایجاد زمینه‌ای برای غلبه دشمنان بر شئون مسلمانان ندارد، گفت: باید در مقابل دشمنی دشمنان ایستاد و با همدلی، وحدت و برادری مسیر حقانیت دین اسلام را پیمود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امروز دشمنان نظام از هر راهی به دنبال توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند، اظهارداشت: روز عید سعید فطر روز شکوه وحدت مسلمانان است، دشمنان اسلام با مشاهده اجتماع عظیم مسلمانان در این روز ناامید و مأیوس می‌شوند.

وی افزود: افرادی قصد اخلال در امور حج را دارند در حالی که هیچ یک از واجبات الهی قابل تعطیل شدن نیست، وقتی دولت اسلامی قصد انجام کاری را داشت همه باید آن را یاری کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تلاش دشمنان نظام و اسلام برای ایجاد مشکل برای مسلمانان به ویژه مردم ایران اسلامی اظهار داشت: به طور حتم با وحدت مسلمانان جهان، شر دشمنان اسلام به خودشان برمی‌گردد، بنابراین باید در این مسیر گام برداشت.

وی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل، وهابیت و سلفی‌ها مهم‌ترین دشمنان ما هستند، بیان کرد: اسرائیل از اخلافات ایجاد شده در بین امت‌های اسلامی خوشحال است بنابراین باید تلاش کنیم تا وحدت جامعه اسلامی تحت لوای ولایت فقیه را تقویت کنیم.

ارسال نظرات