خبرهای داغ:
مدیر اجرایی آستان مقدس امام‌زاده محمد هلال(ع ):

رشد آمار بازدید گردشگر از آستان هلال بن علی(ع)

تکیه گفت: با توجه به آمارها میانگین بازدید گردشگران از حرم مطهر با رشد همراه بوده و روزانه به ۶۰ گردشگر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۴۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، مدیر اجرایی آستان مقدس امام‌زاده محمد هلال(ع) به میزبانی این حرم مطهر از کاروان کنوانسیون جهانی گردشگری در بهمن ماه سال گذشته اشاره کرد وگفت: تبدیل آستان مقدس امام‌زاده هلال بن علی(ع) به قطب گردشگری مذهبی و زیارتی از چشم اندازهای پیش بینی شده برای آینده این حرم مطهر است.

سید جواد تکیه با بیان این که سفر گردشگران خارجی به حرم امام زاده محمد هلال(ع) بازتاب های مختلفی در رسانه های منطقه و دنیا داشته است تصریح کرد: معرفی حرم مقدس حضرت هلال(ع) به عنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد در مجله تراول فرانسه نمونه ای از این بازتاب هاست.

وی معماری ایرانی اسلامی حرم مطهر را از جاذبه های مهم برای گردشگران دانست و افزود: ورود گردشگران و بازدید از اماکن مذهبی تغییر دیدگاه بین‌المللی نسبت به ایران، شناساندن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری، تعامل، تبادل دیدگاه‌ها و اطلاعات را به همراه خواهد داشت.

مدیر اجرایی آستان هلال(ع) با اشاره به رتبه نخست آستان محمدهلال(ع) در جذب مسافران نوروزی در سال ۹۶ خاطرنشان کرد: با توجه به آمارها میانگین بازدید گردشگران از حرم مطهر با رشد همراه بوده و روزانه به ۶۰ گردشگر رسیده است.

به گفته‌ی تکیه از ابتدای سال جاری بیش از ۶ هزار گردشگر خارجی از کشورهای مختلف از آستان حضرت محمدهلال(ع) بازدید کردند.
ارسال نظرات