خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

سپاه پاسداران مایه آبرو و اقتدار نظام است

امام جمعه شهرضا گفت: سپاه پاسداران مایه آبرو و اقتدار نظام است و ملت برای داشتن نیروی دفاعی همچون سپاه به خود می‌بالد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۵۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با بیان اینکه معرفت واقعی، معرفت علمی دقیق و عمیق است و سطحی‌نگری و احساسی نیست، اظهارداشت: منافقان کوردل و گروهک فرقان که شخصیت‌ها و رجال سیاسی ما مثل شهدای محراب، هفتم تیر و هشت شهریور را به خاک و خون کشیدند شناخت و شعارشان نسبت به اسلام واقعی نبود و برای همین این همه جنایت ایجاد کردند.

وی گفت:۱۲ تیر ماه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در سال ۱۳۳۴قمری توسط وهابی‌ها بوده و وهابیت فرقه‌ای است که هدف آن ضربه به اصل اسلام است.

امام جمعه شهرضا افزود: حضرت امام(ره) در این باره می‌فرمایند، وهابیت مروج اسلام آمریکایی است و همه مصیبت‌های دنیا زیر سر آمریکا است و متاسفانه آل سعود تامین کننده منافع آمریکا بوده و ماموریت اصلی آن اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت‌ها است.

وی پاسخ موشکی نیروی هوافضای سپاه به اقدام کور تروریستی داعش نه تنها اقتدار ملت ایران را بار دیگر در جهان ثابت کرد بلکه سبب شادی مردم ایران شد.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند صدای سیلی به داعش از مسیری که لازم است که گوش اربابانش نیز خواهد رسید.

وی بیان کرد: امنیت کامل در کشور ما وجود دارد در حالی که در کشورهای اطراف ما جنگ و آشوب وجود دارد و تمام احزاب کفر و الحاد منطقه و جهان در ریاض گرد هم آمده‌اند با جبهه ضد ایرانی را تقویت کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حفظ وحدت و انسجام نیروها، قوا و همه اقشار مردم مهمترین اولویت نظام است و همه افرادی که تریبون‌هایی را در اختیار دارند باید در این زمینه فعالیت کنند، افزود: یکی از مصادیق حفظ وحدت در جامعه تحمل سخن مخالف است، همه افراد حق دارند سخن خود را بر زبان جاری کنند، همه مردم کشور شیعه علوی و پیرو قرآن هستند و داشتن آراء و نظرات گوناگون اشکالی ندارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مایه آبرو و اقتدار نظام است و ملت برای داشتن نیروی دفاعی همچون سپاه به خود می‌بالد، اظهارداشت: سپاه، سلاح ملت است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات منطقه‌اى، داخلى و جهانى آمریکا را درهم ریخته است.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: اسرائیل و آمریکا که با پشتوانه مالی عربستان و قطر علیه ایران توطئه می‌کنند و همواره شکست خورده‌اند، بنابراین در چنین شرایطی ما باید قدردان دین، امامت و ولایت بوده و با توکل بر خداوند و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه در برابر تهدیدها ایستادگی کنیم.

وی بیان کرد: همه تلاش‌های خصمانه آمریکا و متحدانش در منطقه نظیر عربستان در عراق و سوریه شکست خورده است و هر روز شاهد تنگتر شدن حلقه محاصره داعش و گروهای ترویستی داعش که دست پرورده آنها بوده‌اند هستیم.

ارسال نظرات