خبرهای داغ:

بسیجیان فعال عضو حلقه های صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند

۱۳۲نفر از خواهران بسیجی اعضای حلقه های برتر صالحین پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه امام حسین(ع)عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۶۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مسئول تربیت آموزش این حوزه گفت: اعضای فعال برترین حلقه های صالحین به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) و حوزه مقاومت بسیج 13 مطهره(س) ، عصر امروز از شهر بهارستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

عصمت محمد امینی، تصریح کرد: در آستانه هفته عفاف و حجاب این حوزه برنامه اردویی را به منظور تشویق حلقه های ویژه صالحین و فعالین عرصه های فرهنگی به خصوص ترویج عفاف و حجاب را در سطح پایگاه مقاومت برگزار کرد.

مسئول آموزش این حوزه خواهران همچنین هدف از اعزام بسیجیان به مشهدمقدس را ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی و زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف این اردوها تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان و ایجاد انگیزه بین سرگروه ها و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و استفاده از برنامه های سیاحتی و زیارتی است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم بسیجیان مطلوب و در خور شأن اسلام و انقلاب در دهه چهارم انقلاب داشته باشیم باید بسیجیان را با رویکرد انقلاب و تراز انقلابی با حضور در حلقه های صالحین بسیج تربیت کنیم.

محمد امینی گفت: 132 خواهر بسیجی از اعضای حلقات ویژه صالحین شهربهارستان با حضور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) و  معاونت تعلیم و تربیت بسیج این ناحیه در قالب سه دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی و زیارتی اعزام شدند.

وی در پایان اشاره به نحوه انتخاب حلقه های برتر کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات منظم حلقه ها، حضور منظم اعضا در حلقه، حضور در برنامه ها و عرصه های مختلف فرهنگی و ترویج حیا و حجاب، همکاری حلقه ها با فرمانده پایگاه از موارد انتخاب حلقه های برتر است./آرمان اصفهان
ارسال نظرات