خبرهای داغ:
نشست بصیرتی ناحیه لنجان

وجه ممتاز سپاه بعد از به روز بودن تجهیزات، «معنویت» است.

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان نشست بصیرتی ناحیه لنجان در تیر ماه96 باسخنرانی حجت الاسلام محمدی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نماز خانه ناحیه لنجان برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۶۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، نشست بصیرتی ناحیه لنجان در تیر ماه96 باسخنرانی حجت الاسلام محمدی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نماز خانه ناحیه لنجان برگزارشد .

حجت الاسلام محمدی در مراسم گفت: آنچه که سپاه را در جهان مورد توجه قرار می دهد، اقتدار بازدارنده و دشمن شکن آن است و آن اقتدار در گروه یک چیز است و آنچه که این اقتدار را تقویت می کند، بر اساس منویان امام راحل و مقام معظم رهبری، وجه ممتاز سپاه بعد از تجهیزات و به روز بودن «معنویت» است .

ایشان اضافه کردند: آنچه که سپاه را از سایر سپاه ها و نیروهای مسلح جهان متمایز می کند به صورت خاص همین معنویت است که هم باید به فکر تقویت آن باشیم و هم مواظب باشیم که فرسایش پیدا نکند .

حجت الاسلام محمدی ادامه داد که یک موضوع این است که در زندگی فردی، پاسداری و سازمانی باید انجام بدهیم و از آن جدا نشویم و با این هم ماموریت تقویت میشود و هم حفظ می شود، عبارتند از: اول انس با قرآن کریم است و دوم اهتمام به نماز اول وقت به خصوص جماعت است و سوم توسل به ائمه علیه السلام ، خاص وجود سیدالشهدا، حضرت امام حسین علیه السلام می باشد .

ایشان ضمن تحلیل شرایط موجود در جامعه اسلام و نظام اسلامی در جهان گفت : رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان  نظام اصول اصلی مسائل کشور را 1- اقتصاد 2-فضای مجازی و3- مسئله آمریکا دانستند که این سه اصل باید در راس کارهای نظام قرار بگیرد و اگر به غیر این اصول پرداخته شود حاشیه سازی است و این بیان نشانگر این است که هر حرکتی در شرایط کنونی توسط مدیران نظام حول این سه محور است درست است و اگر موضوعات فرعی مطرح شود حاشیه سازی است .

حجت الاسلام محمدی در جواب سئوال اینکه رهبر انقلاب در خصوص قرار داد2030 دیگر چه کاری انجام می دهند گفت: رهبر معظم به وظیفه خود عمل کرده اند و اکنون مجلس و سایر نهادهای کشور باید کار خود را انجام بدهند و در مقابل این گونه قراردادها در کشور و نظام اسلامی پایداری کنند.
وجه ممتاز سپاه بعد از تجهیزات، به روز بودن «معنویت» است.
ارسال نظرات