خبرهای داغ:
در مراسم افتتاحیه طرح هجرت عنوان شد؛

افزایش پویایی مدارس با اجرای طرح هجرت سه

مراسم افتتاحیه اردوهای ۱۰ روزه طرح هجرت دانش آموزی با تعریف ها و گلایه ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۳۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مراسم افتتاحیه اردوهای ۱۰ جهادی دانش آموزی شهرستان سمیرم با حضور امام جمعه، مسئولان آموزش و پرورش و سپاه سمیرم ظهر امروز در دبستان نجمیه برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در این مراسم اردوهای جهادی را طرحی اقتصادی، مقاومتی و سیاسی عنوان کرد که به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای غنی سازی طرح اوقات فراغت در حال انجام است.

غلامرضا انصاری پور حضور دانش آموزان بسیجی برای مرمت و بهسازی فضاهای آموزشی را فرصتی ارزشمند خواند و افزود: سال گذشته این طرح در ۱۴ مدرسه شهرستان برگزار شد که با توجه به بازخورد آن در تابستان جاری بیش از ۲۰ مدرسه خواستار اجرای این طرح بودند.

وی با اشاره به فرهنگ نشاط و مشارکت اجتماعی در طرح هجرت خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های آموزش و پرورش روح بخشیدن به فضاهای آموزشی و مدارس بوده که این امر با اجرای این طرح در مدرسه ها محقق شده و طراحی های انجام شده پویایی و نشاط را به مدارس آورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در بین بسیجیان طرح هجرت شهرستان سمیرم از حضور و دلگرمی بسیجیان در این طرح ها تشکر کرد و گفت: خوشبختانه همیشه استان اصفهان در چنین برنامه های بزرگی به خوبی درخشیده  که گواه آن ۶ هزار شهید دانش آموز است.

جواد فصیحی با اشاره به اینکه تعداد شهدای دانش آموز استان اصفهان با تعداد کل شهدای برخی از استان ها برابری می کند اذعان کرد: پیش قدمی استان اصفهان در برنامه های انقلابی این استان را در بسیاری از برنامه ها جز استان های برتر قرار داده است.

وی حضور دانش آموزان در این حرکت را ستودنی خواند و افزود: کاش برخی مسئولان که در این زمینه ها وظیفه بر دوش دارند از صندلی خود جدا شده با حضور در کنار این بسیجیان چنین صحنه های جهادی را از نزدیک می دیدند.


ارسال نظرات