خبرهای داغ:
با حضور مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان

آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهر دستگرد برخوار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام قربانی گفت: کسانی که با نماز جمعه مخالفت می کنند به دنبال ناآگاهی مردم و خود رایی هستند و نمی خواهند مردم از مشکلات و مسائل روز کشور و جهان آگاه باشند.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۹۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ طی مراسمی، حجت الاسلام و المسلمین جمال قربانی به عنوان امام جمعه شهر دستگرد معرفی شد.

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در این مراسم گفت: ‌نماز های جمعه مرکز تحلیل مسائل سیاسی و فرهنگی و اجتماعی در شهرها است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالحیان افزود: ائمه جمعه باید با تحلیل های دقیق، مسائل سیاسی روز ایران و جهان را برای مردم و نسل جوان روشن کنند.

وی تشکیل هسته های مختلف فرهنگی، ‌سیاسی، اجتماعی را سبب پیشرفت برنامه های ستاد نماز جمعه و استفاده بیشتر نمازگزاران دانست.

صالحیان در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهر دستگرد برخوار افزود: بسیاری از مسائل سیاسی جهان به دست استکبار به وجود و یا تحلیل های غلط می شود که ائمه جمعه با بصیرت و آگاه باید آن ها را برای اقشار مختلف تبیین کنند.

در این آیین حجت الاسلام محمد رضا صالحیان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، ‌حجت الاسلام و المسلمین جمال قربانی را به عنوان امام جمعه جدید شهر دستگرد برخوار معرفی و از تلاش های سه ساله حجت الاسلام و المسلمبن سید مصطفی عاملی قدردانی کرد.

حجت الاسلام قربانی پیش از این  امام جمعه شهر دهق بوده است.

امام جمعه جدید شهر دستگرد نیز در اولین خطبه نماز جمعه در این شهر، ‌با دعوت از عموم مردم برای شرکت در نماز جمعه؛ ‌نماز جمعه را محل وحدت و انسجام بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جمال قربانی گفت: نماز جمعه تریبون بیان قرآن و کلام اهل بیت علیه السلام و دعوت به تقوا است.

 وی ادامه داد: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر و حرکت و امتداد خط ولایت فقیه و محلی برای بصیرت افزایی مردم است.

قربانی نماز جمعه و تریبون نماز جمعه را محل دعوت برای وحدت و یکپارچگی و انسجام مومنین برای خدمت در راه دین، قرآن و کشور بیان کرد.

امام جمعه شهر دستگرد اظهار کرد: کسانی که با نماز جمعه مخالفت می کنند به دنبال ناآگاهی مردم و خود رایی هستند و نمی خواهند مردم از مشکلات و مسائل روز کشور و جهان آگاه باشند.

ارسال نظرات