خبرهای داغ:
چهره ورزشی ملی و بین المللی برخواری:

بازی شجاعی و حاج صفی مقابل تیم رژیم صهیونیستی، زیر پا گذاشتن اصول انسانی بود

ربیع گفت: فوتبال سیاسی نیست ولی انسانی هست و این دو بازیکن همانطوری که وقتی با بازی در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را سرافراز و سربلند کردند، این بار با بازی مقابل تیم رژیم صهیونیستی اصول انسانی را زیر پا گذاشتند و مایه سر افکندگی ملت ایران شدند.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۳۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ حضور دو بازیکن ایرانی در دیدار پانیونیوس یونان و مکابی رژیم صهیونیستی موجی از انتقادات را با خود در ایران به همراه داشته است.

در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا، دو تیم پانیونیوس یونان و مکابی رژیم صهیونیستی به مصاف هم رفتند که در این دیدار مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، دو بازیکن ملی پوش کشورمان  نیز حضور داشتند، حضوری که واکنش های مختلفی را در پی داشت.

علیرضا ربیع چهره نام آشنای شهرستان برخوار و شهر دولت آباد در رشته هندبال ساحلی است، ورزشکاری که دارای مقام های قهرمانی ملی و بین المللی بوده و مربیگری و بازی در تیم ملی هندبال ساحلی در سال های گذشته را در کارنامه ورزشی خود دارد.

این ورزشکار در واکنش به این اقدام دو بازیکن ملی پوش کشورمان اظهار کرد: مسعود شجاعی و احسان حاج صفی با این عمل خود ملت ایران را سر افکنده کردند.

ربیع افزود: فوتبال سیاسی نیست ولی انسانی هست و این دو بازیکن همانطوری که وقتی با بازی در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را سرافراز و سربلند کردند، این بار با بازی مقابل تیم رژیم صهیونیستی اصول انسانی را زیر پا گذاشتند و مایه سر افکندگی ملت ایران شدند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: دیگر شاهد این اتفاقات از طرف ورزشکاران غیور کشورمان نباشیم.

ارسال نظرات