خبرهای داغ:
نماینده مجلس شورای اسلامی:

آنجایی که روحیه انقلابی داشتیم علی رغم تحریم ها وضعیت خیلی بهتری داریم.

نشست نماینده مجلس شورای اسلامی با کارکنان ناحیه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۸۹۰۱۶۰۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

بهگزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،آقای حاجی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در جمع کارکنان پایور ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر تقویت روحیه انقلابی بین مردم و مسئولین گفت:هرکجا روحیه انقلابی داشتیم مثل امور دفاعی و نظامیعلی رغم تحریم های دشمن وضعیت خیلی بهتری داریم.

وی با اشاره به نرخ بیکاری در کشور اظهار داشت:طبق آمار های ارائه شده از سازمان های بین المللی ما بین 10 کشور منطقه رتبه نهم از لحاظ بالا بودن نرخ بیکاری داریم و بین 105 کشور دنیا رتبه 90 را داریم و در 4 سال گذشته از رتبه 80 به رتبه 90 نزول داشتیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود اشکالات فراوان بر قراداد توتال گفت:در قراردادی که با شرکت توتال بسته شد کسی از وزات نفت در هیچ مناظره ای حاضر نیست مباحث را مطرح کند.

وی ادامه داد:طرف خارجی که با آن قرارداد بسته شد،شرکتی بد عهد و رشوه دهنده و فاسد می باشد که نمونه آن قراردادی است که در سال 1379 در همین فاز 11 پارس جنوبی با شرکت توتال بسته شد اما تا سال 1387 هیچ کاری نکردند. و با نگه داشتن این فاز ضرر هنگفتی به کشور وارد کرد در صورتی که با کشور قطر قرار داد داشت و مشغول فعالیت بود.

آقای حاجی در پایان خاطر نشان کرد:با وجود شرایط سختی که وجود دارد آینده از آن بچه های انقلاب است به شرط آنکه در هر جا و موقعیتی که قرار داریم به خوبی به وظایفمان عمل کنیم.

ارسال نظرات