خبرهای داغ:

شلیک پلیس سارقان را زمین‌گیر کرد

اعضای یک باند سرقت خودرو در عملیاتی موفق توسط پلیس اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۹۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی در گفتگویی پیرامون شنیدن شدن صدای شلیک گلوله از سوی پلیس علیه یک خودرو در بامداد امروز 23 مردادماه، اظهار کرد: این شلیک گلوله ها توسط پلیس با رعایت تمامی قوانین علیه باند سارقان خودرو انجام گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، در مورد جزییات این عملیات پلیس برای دستگیری تعدادی از سارقان خودرو در اصفهان، گفت: مأموران پلیس در حین گشت زنی در یکی از مناطق شمالی شهر به یک خودرو سواری مشکوک می شوند که پس از استعلام از مرکز مشخص می شود این خودرو سرقتی است.

وی با بیان اینکه ماموران به این خودرو دستور ایست می دهند، اظهار کرد: رانندگان این خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس، اقدام به فرار از دست ماموران می کنند.

یاردوستی با بیان اینکه پلیس چندین مرتبه به این افراد دستور توقف می دهد ولی با عدم توجه آنها به فرمان پلیس روبرو می شوند، گفت: مأموران پلیس با رعایت موارد قانونی برای متوقف کردن این سارقان اقدام به تیراندازی می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: این ماموران با همکاری تعدادی از ماموران کلانتری های دیگر در یکی از نقاط مرکزی شهر، این سارقان را متوقف می کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات موفق پلیس اصفهان، سه نفر از باند سارقان خودرو دستگیر می شوند، گفت: این افراد دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند.

یاردوستی یادآور شد: بررسی های بیشتر در رابطه با این باند سرقت خودرو همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات