خبرهای داغ:
به میزبانی شبکه اصفهان صورت گرفت

تجلیل از خانواده شهید حججی در برنامه زنده‌رود

ظهر روز گذشته برنامه تلویزیونی زنده‌رود در شبکه اصفهان میزبان پدر و همسر شهید محسن حججی بود تا به پاس رشادت‌ها و صلابت لحظه شهادت این شهید، از خانواده او تجلیل به عمل آید.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۸۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، ظهر روز گدشته برنامه تلویزیونی زنده‌رود در شبکه اصفهان میزبان پدر و همسر شهید محسن حججی بود، دکتر احمدی افزادی مدیرکل  صدا سیما مرکز اصفهان، سرهنگ رشید زاده فرمانده لشکر هشت نجف اشرف اصفهان با حضور در این برنامه از خانواده این شهید تجلیل به عمل آوردند.

خانم عباسی همسر شهید حججی در این برنامه از رشادت‌های شهید گفت و با اطمینان اعلام کرد پیکر مطهر شهید را به حضرت زینب(س) تقدیم کرده است و حاضر نیست برای بازگشت پیکرش معاوضه‌ای صورت پذیرد.

احسان علیخانی هم که چندی پیش در جشن حافظ عنوان بهترین چهره تلویزیونی را کسب کرده بود و بعد از دریافت جایزه اش آن را به خانواده شهید حججی پیشکش کرده بود، در تماس تلفنی با این برنامه به خانواده شهید عرض ارادت کرد و از مجری برنامه خواست تا هدیه‌اش را تقدیم این خانواده کند.

محسن افشانی، مجید قناد، بهنوش بختیاری، بهار ارجمند و حسین مهری در پیام‌هایی ویدئویی، عرض ادب و احترام خود را به پیشگاه شهید حججی در این برنامه اعلام کردند.

ارسال نظرات