خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرضا:

مدیریت جهادی‌ یکی از عوامل استحکام قدرت نظام اسلامی است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: مدیریت جهادی‌ یکی از سرمایه‌های کشور و یکی از عوامل استحکام قدرت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۸۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی ظهر روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(سلام الله علیها)، اظهارداشت: دهه نخست ماه ذی‌الحجه فرصت مناسبی برای عبادات خداوند است و امیدوارم در این ماه غفلت نکنیم و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

وی با تبریک هفته دولت، بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر توسط عوامل نفوذی به شهادت رسیدند و هفته دولت فرصتی است تا کارهای دولت برای مردم بیان شود و مردم هم صحبت‌های خود را به مسؤولان بگویند.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید به وعده‌های انتخاباتی داده‌شده توجه کند، خاطرنشان کرد: به طور قطع وعده‌های داده شده با برنامه‌ریزی و از روی فکر بیان شده و کمترین توقع مردم عمل کردن به این وعده‌ها است پس باید با مدیریت جهادی و بدون وقفه به‌منظور حل مشکلات کشور تلاش شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی‌ یکی از سرمایه‌های کشور و یکی از عوامل استحکام قدرت نظام اسلامی است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز و روشن این مدیریت جهادی بودند، مدیریت جهادی به معنی تلاش عاشقانه و تمام‌عیار در خدمت خالصانه به مردم و ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه در هفته‌ دولت مسئولان گزارشی از عملکرد یک‌ ساله خود به مردم دهند، افزود: امروز دیگر زمان عمل است دیگر وقت شعار و وعده دادن نیست، امروز ساعت انشا نیست ساعت عمل است.

ارسال نظرات