خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اردستان:

بهره مندی ۶ هزار بسیجی در اردستان از طرح «جوانه های صالحین»

فرمانده سپاه اردستان افزود: امسال ۲۴ پایگاه تابستانی طرح جوانه های صالحین به استعداد شش هزار نفر در بخش ها و روستاهای تابعه این شهرستان در حال اجرا بوده و بسیجیان عضو حلقه های صالحین از برنامه های مختلف معرفتی، بصیرتی، تربیتی، اخلاقی و مهارتی بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۶۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان  سرهنگ حسن فخرل در گفت و گویی اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین هر سال تابستان طبق دستورالعمل های ابلاغی و در نظر گرفتن سهمیه برگزار می شود.

فرمانده سپاه اردستان گفت: طرح جوانه های صالحین طرحی است  برای پر کردن اوقات بسیجیان که برنامه ریزی بهینه و موثر برای جوانان و دانش آموزان در کل کشور انجام می شود.

وی افزود: امسال ۲۴ پایگاه تابستانی طرح جوانه های صالحین به استعداد شش هزار نفر در بخش ها و روستاهای تابعه این شهرستان در حال اجرا بوده  و بسیجیان عضو حلقه های صالحین از برنامه های مختلف معرفتی، بصیرتی، تربیتی، اخلاقی و مهارتی بهره مند خواهند شد.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه سپاه اردستان طبق ابلاغیه های رسیده امسال ۱۲ پایگاه سهمیه داشته است، تصریح کرد: با استقبال خوبی که صورت گرفته این برنامه در پایگاه های بیشتری در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه اردستان همچنین تاکید کرد: طرح جوانه های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت بسیجیان و غنی سازی حلقه های تربیتی ویژه فصل تابستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده مطلوب از فرصت ایام تابستان، حفظ و انسجام حلقه های تربیتی صالحین و ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی در بین بسیجیان از اهداف برگزاری این طرح است.

سرهنگ فخرل همچنین بیان کرد:پایگاه های روستایی بیشتر در زمینه ورزشی، هنری رقابت نشان داده اند و پایگاه خواهران بیشتر در برنامه های خانه داری و مهارت های زندگی استقبال نشان داده اند.

فرمانده سپاه اردستان افزود: اجرای طرح جوانه های صالحین علاوه بر ایجاد شور و نشاط عمومی در بین اقشار مختلف مردم، جذب، تثبیت و ساماندهی بسیجیان که یکی از ارکان حلقه های صالحین بسیج بوده نیز اجرایی و تقویت می شود.

وی گفت: برنامه جوانه های صالحین توسط استادان و دانشجویان هر پایگاه با محوریت مسجد و امام جماعت صورت می گیرد که با بازرسی های صورت گرفته مردم از برگزاری برنامه ها راضی بوده اند.

سرهنگ فخرل با اشاره به برگزاری برنامه های در حال اجرا افزود: برنامه ها در مقاطع نونهالان، نوجوانان و جوانان در کلاس های متنوع آموزشی مانند قرآن، رایانه، علمی، هنری، طراحی، برنامه های ورزشی، اردوئی و مهارتی برگزار می شود.

ارسال نظرات