خبرهای داغ:
گزارش تصویری

برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت شورای پیشگام/تصاوير

حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) ناحيه نجف آباد اقدام به برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت شورای پیشگام در دانشکده شهید آیت نمود.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۳۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ سین این برنامه دو روزه به این شرح می باشد:افتتاحیه مراسم که با خیر مقدم گویی سرهنگ انواری وسخنرانی حجت الاسلام حسناتی آغاز گردید.

جانشین فرمانده ناحیه نجف آباد ضمن اشاره به شهادت شهید محسن حججی گفتند:دشمن با تمام توان به میدان آمده تا ارزش های شما جوانان را بگیرد،پس با بصیرت ولایی از غفلت رهایی یافته وبا الگوگیری از چنین برنامه های مفیدی به عنوان افسران جنگ نرم به غنای فرهنگی ؛رشد اخلاق ونمایش اسلام واقعی و آنچه مدنظر امام خامنه ای (مدظله العالی)دراین مسیراست جامه عمل بپوشانید.

اختتامیه این دوره نیز با حضور حجت الاسلام صفری امام جمعه یزدانشهر، درپایان انجام شد.

گفتنی است کلاس های این دوره تحت عناوین آشنایی با ولایت فقیه، سواد رسانه ای، بررسی مسائل روز، کارگاه تشکیلاتی و هم چنین کلاس فوق برنامه ای تحت عنوان خودمانی شامل:برنامه های مشاوره خانواده،احکام،ورزش وخلاقیت جهت حاضرین با استفاده از اساتید مجرب از حوزه و دانشگاه اجرا شد.

از برنامه های جانبی طرح می توان به نمایشگاه های حجاب و سواد رسانه، برگزاری دعای عهد و ... نام برد.

در ادامه امام جمعه شهرستان به اهمیت حضور جوانان در چنین برنامه هایی اذعان داشته وهم چنین به الگو بودن حاضرین در چنین برنامه هایی برای دیگر دانش آموزان مدرسه از نظر اخلاق ورفتار ونظم اشاره داشتند ودانش آموزان را به رشد وپیشرفت در مسیرولایت، نماز وچنگ زدن به ریسمان الهی توصیه نمودند.

ارسال نظرات