خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویین و میاندشت؛

برپایی یادواره شهدا اصیل ترین راه و روش تقویت گفتمان شیعه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین و میاندشت: برپایی یادواره شهدا، اصیل ترین راه و روش تقویت گفتمان شیعه، تبلیغ حقانیت حضرت علی (ع) و درنهایت اشاعه ولایت پذیری از امام خامنه ای(مد ظله) می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۸۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرگرد بهرامی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویین و میاندشت گفت: اگر امروز نامی از شهداء و ولایت پذیری رزمندگان در جامعه‏ ی ما باقی مانده است تنها مرهون برگزاری یادواره‌های شهدا است.

وی بیان کرد: امروز آن احساس ملموس جنگ و حماسه آفرینی های جنگ شاید برای نسل دوم و سوم انقلاب آنچنان دست یافتنی نباشد هرچند که این جنگ از درون و با تکنیک های فرهنگی و جنگ روانی ادامه دارد.
بهرامی با طرح این سؤال که آیا همانگونه که در گوشه کنار تبلیغاتمان می نویسیم (شهدا شمع محفل بشریتند) این شمع را توانسته ایم روشن نگه داریم یا جان تازه ای برای این شمع در محافل تفکر انقلابی مردم، مسئولان و حتی روزمرگی خودمان ببخشید گفت: اگر می‌خواهیم پیش شهداء شرمنده نباشیم باید فضای معنویتی را که با مناعت طبع و خشوع شهدا بوجود آمد را برای خود حفظ کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین و میاندشت گفت: شاید مقایسه فضای معنویت و ایثار جامعه‌ی امروز با زمان دفاع مقدس که همّ و غم همه معطوف به جنگ سخت بود و تجاوز و دفاع از خاک میهن مطرح بود و یکدلی در بین مردم موج می زد، به ضعم برخی افراد غیر منطقی به نظر برسد، امّا امروز جنگی گیج کننده از مرزها تا مغزها در جریان است و از لابلای روند تصمیم گیری ها در عرصه ی مدیریت کشور تا مدیریت خانواده قابل لمس و مشاهده است.


وی با بیان این سؤال که چرا این اتفاق افتاده است؟ به طرح دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله) در سال های اخیر درخصوص هجمه های فرهنگی و تعامل در راستای حل شدن در فرهنگ غربی پرداخت و عامل کج روی ها را  بی بصیرتی و بی تفاوتی برخی خواص و عدم توجه لازم به دستورات و رهنمودهای ولایت در عرصه های مختلف و فاصله و زاویه گرفتن عده ای دیگر از صراط مستقیم انقلاب و رهبر کبیر انقلاب(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) دانست.

بهرامی با اشاره به اینکه، پشت کردن به آرمان های انقلاب خیانتی بزرگ و جبران ناشدنی نسبت به شهدا و راه شهدا است به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: جوانان دهه هفتادی ما مانند شهید حججی با داشتن همسر و فرزند با عظمی راسخ و با تأسی از سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) سر به سامان ولایت و حرم می دهند و دنیا را به احترام در برابر صلابتشان، وا می دارند .

 وی در پایان برپایی یادواره شهدا را اصیل ترین راه و روش تقویت گفتمان شیعه، تبلیغ حقانیت حضرت علی (ع) و درنهایت اشاعه ولایت پذیری از امام خامنه ای(مد ظله) دانست.

ارسال نظرات