خبرهای داغ:
سردار فدا:

فرهنگ عاشورا زمینه ساز بیداری اسلامی در منطقه است

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: فرهنگ عاشورا زمینه ساز بیداری اسلامی و پیروزی در برابر دشمنان در منطقه شده است.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۸۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سردار مجتبی فدا، جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: برای پیروزی و حفظ یک انقلاب در هر کشوری به سرزمین، حکومت و مردم نیاز است که وجه متمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها همراهی و توامی فرهنگ اسلامی با سرزمین، حکومت و مردم است.

وی افزود: فرهنگ غنی اسلامی با داشتن فرهنگ های بزرگی مانند فرهنگ عاشورا زمینه ساز موفقیت و پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی و گسترش آن در کل جامعه است و فرهنگ عاشورا زمینه ساز بیداری اسلامی و پیروزی در برابر دشمنان در منطقه شده است.

فدا، با اشاره به همراهی مردم با نظام و مشارکت در عرصه های مختلف، تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم با مسئولان نظم یک فرصت اساسی برای حفظ و اقتدار نظام است و این موضوع کشور را از توطئه های دشمنان حفظ کرده است.

وی ادامه داد: امنیت امروز منطقه کردستان ایران که یک امنیت پایدار و مطلوب در مقایسه با گذشته و کردستان سایر کشورهای منطقه است، به دلیل اعتقاد و همراهی مردم با نظام تحقق یافته است.

جانشین سپاه استان اصفهان یادآورشد: همراهی و مشارکت مردم با مسئولان نظام و حضور در صحنه های انقلاب امنیت پایدار را رقم زده است. 

منبع: خبرگزاری شبستان 

ارسال نظرات