خبرهای داغ:
عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان:

طرح تمرین منبر باید در مدارس علمیه کشور اجرا شود

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان لازم است با بیان اینکه طرح تمرین منبر باید در مدارس علمیه کشور اجرا شود، گفت: طلاب حوزه باید در دوران تحصیل بدانند علوم مختلف را برای چه می‌خوانند و جایگاه آنها در نظام ترویج احکام چگونه است.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۳۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سید حسن بهشتی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در مراسم طلایه داران تبلیغ با بیان اینکه اگر واقعه عاشورا نبود نامی از اسلام باقی نمی‌ماند و ابوسفیان و اولاد پلیدش همه آثار اسلام را از بین می‌بردند، اظهارداشت: اسلام وامدار سید الشهداء(ع) و اقدام ماندگار آن حضرت در حفظ دین است.

وی با بیان اینکه همه حیثیت اسلام متوقف بر واقعه عاشورا است چون امام(ع) و فرزندان و یارانشان با اخلاص تمام و با همه وجود برای حفظ دین خدا قیام کردند، افزود: در عصر حاضر همه افراد ایمان خود را مدیون امام راحل(ره) و اقدام ماندگار ایشان هستند.

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان تأکید کرد: قیام امام خمینی(ره) برگرفته از تعالیم عاشورایی بود، اگر مجاهدت امام(ره) و شهدا نبود تنها نامی از اسلام باقی می‌ماند و اصول آن از بین می‌رفت.

وی با بیان اینکه بر اساس برخی تحقیقات، دشمن 100 آیه قرآن را هدف بیشترین حملات فرهنگی خود قرار داده است و شبهات زیادی را درباره آنها مطرح می‌کند، گفت: پاسخگویی به این شبهات یک ضرورت است، سیره عالمان برجسته در جهان اسلام بر این روش بوده که از ترویج هرگونه شبهه‌ای در جامعه پیشگیری می‌کردند، این یک روش متعالی است که باید حفظ شود.

حسینی‌نژاد با تأکید بر اینکه لازم است در مدارس علمیه کشور طرح تمرین منبر اجرا شود، افزود: طلاب حوزه باید در دوران تحصیل بدانند علوم مختلف را برای چه می‌خوانند و جایگاه آنها در نظام ترویج احکام چگونه است.

وی در پایان با بیان اینکه باید بخش مهمی از مدیریت هیئات مذهبی در اختیار روحانیان باشد تا از افراط و تفریط در آنها جلوگیری کنند، اظهارداشت: هیئات مذهبی سرمایه بزرگی برای جامعه اسلامی هستند، باید این سرمایه بزرگ حفظ و تقویت شود و روحانیان مبلغ در این میان سهم قابل ملاحظه‌ای دارند.

 

ارسال نظرات