خبرهای داغ:
فرماندار اردستان:

ایجاد موکب در مسیر زائران اربعین توسط اردستان

غیور فرماندار اردستان با توجه به ایجاد موکب توسط اردستان در مسیر زائران اربعین یادآوری کرد: تجربه اول است، لذا باید یک موکب را ایجاد و تمام توان خود را به کار گیریم تا به شکل خوب انجام و برای سالهای بعد در فکر ایجاد موکب های بیشتری باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۷۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، علیرضا غیور در جلسه ستاد اربعین در فرمانداری اظهار کرد: یکی از اتفاق های مهمی که در چند سال گذشته در کشور شکل گرفته و در واقع برای تحکیم فرهنگ حسینی و همچنین ترویج مذهب تشیع در سراسر کشور تاثیر گذاری خیلی خوبی را شاهد بودیم  مراسم روز اربعین در کشور عراق است.

فرماندار اردستان گفت: کشور ایران به عنوان مسئول مراسم و حمایت کننده اصلی مراسم اربعین بوده که زمینه حضور شیعیان زیادی را فراهم ساخته  و هر سال شاهد گستردگی این مراسمها هستیم.

وی افزود: ستاد عتبات در سراسر کشور تشکیل شده و ستاد در اردستان نیز کار خود را آغاز کرده و جزء اولین شهرهایی بوده ایم که ستاد تشکیل شده است.

فرماندار با توجه به ایجاد موکب توسط اردستان در مسیر زائران اربعین یادآوری کرد: تجربه اول است، لذا باید یک موکب را ایجاد و تمام توان خود  را به کار بگیریم تا به شکل خوب انجام شود و برای سالهای بعد در فکر ایجاد موکب های بیشتری باشیم.

وی همچنین از همه مسئولان و هیئات مذهبی خواست تا تمام توان و تلاشمان را به کار گرفته و در راه نهضت حسینی آنچه که وظیفه است به شایستگی انجام دهیم.

ارسال نظرات