خبرهای داغ:
سرلشکر صفوی در مراسم استقبال از پیکر شهیدحججی:

شهید حججی‌ها محصول مکتب عاشورا و مهدویت‌ هستند/ دست پلید آمریکا و صهیونیست پشت همه‌پرسی اقلیم کردستان

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه شهید حججی محصول مکتب سرخ عاشورا و مکتب سبز مهدویت است،گفت: این شهید و شهدای مدافع حرم در مقابل یزیدیان زمان و برای دفاع از حریم حضرت زینب کبری جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۳۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی عصر امروز در مراسم استقبال از پیکر شهید محسن حججی در میدان امام ره اصفهان اظهار کرد: سلام و درود خدا بر مردم اصفهان که در آستانه عاشورا و تاسوعای حسینی جهت تجلیل از شهادت مظلومانه فرزند خودتان به میدان آمده‌اید.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان احمق فکر می‌کردند با بریدن سر شهید حججی مردم ایران می‌ترسند و از اعزام فرزندانشان برای دفاع از اسلام و حرم اهلبیت پا عقب می‌کشند ولی هم‌اکنون ببینند به برکت شهید حججی و 30 شهید مدافع حرم استان اصفهان فرزندان ما آماده مبارزه با دشمنان خبیث حسین بن علی و زینب کبری هستند.

وی اظهار کرد: روحیه ظلم‌ستیزی به سبب خون شهدا در جامعه ما جاری است؛ شهید حججی نمونه ای از هزاران جوان مؤمن و انقلابی مجاهد ایران است که در مقابل تهدیدات و خطرات همچون کوه استوار هستند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: شور عاشورای حسینی در جامعه ما این چنان حماسه سازی می‌کند و چنین فرزندانی تربیت می‌شود و مادرانی که در دامن پر از مهر، محبت و ایمانشان شهید 25 ساله‌ای مثل شهید حججی را راهی میدان دفاع از حریم ائمه می‌کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه شهید حججی‌ها محصول مکتب سرخ عاشورا و مکتب سبز مهدویت‌اند، اظهار کرد: این شهید و شهدای مدافع حرم در مقابل یزیدیان زمان در جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از حریم حضرت زینب کبرا جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: سفره گروه تروریستی داعش به سبب مجاهدت و خون شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم از شهدای حزب‌الله لبنان گرفته تا شهدای افغانستانی و پاکستانی در حال جمع شدن است و به خاک مذلت کشیده شده‌اند.

سرلشکر صفوی اظهار کرد: شهید حججی فرزند مردم مؤمن و سلحشور نجف‌آباد پرچمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد و خورشید درخشانی از فرهنگ باعظمت تمدن نوین اسلامی، گفت: مردم هوشمند اصفهان به یاد می‌آورید جمله رزمندگان دوران دفاع مقدس را که می گفتند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ دیروز 23 هزار شهید استان اصفهان راه کربلا را باز کردند و هم‌اکنون شهدای مدافع حرم از نسل اول و دوم انقلاب اسلامی در عمق‌بخشی استراتژیک جمهوری اسلامی در حال مجاهدت هستند و به حول قوه الهی راه قدس را بازخواهند کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه حضور امروز رهبر معظم انقلاب در میدان امام حسین و بوسه بر پیکر شهید حججی نشانه علاقه ایشان به فرزندان نسل دوم و سوم انقلاب است، ادامه داد: دشمنان پس از شکست های گروه تروریستی داعش به فکر راه انداختن توطئه جدید هستند.

وی با اشاره به پیگیری اقلیم کردستان برای خودمختاری، گفت: مردم عراق نباید بگذارند این اتفاق بیفتد و مردم منطقه نیز باید جلوی این رفراندوم آمریکایی صهیونیستی را بگیرند.

سرلشکر صفوی کارکرد این‌ همه‌پرسی را جز تجزیه عراق ندانست و گفت: متهم اصلی این توطئه آمریکایی‌ها هستند، بدون حمایت آن‌ها و صهیونیست‌ها تجزیه عراق شدنی نیست.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان گفت: خدایا شهید حججی را با شهدای کربلا محشور بگردان.

ارسال نظرات