خبرهای داغ:
حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین این وزارتخانه درشهرستان فلاورجان:

پیگیری پروژه های راهداری و راه آهن در شهرستان فلاورجان

حجه الاسلام موسوی لارگانی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی به نیاز شهرداری ها و دهیاری های شهرستان به قیر از محل قیر رایگان تخصیص یافته در بودجه ۹۶ جهت روکش آسفالت معابر اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۴۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، با دعوت حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ازوزیر راه وترابری کشور دکتر عباس آخوندی و آقایان محفوظی، نریمان و میرشفیع معاونین وزیر، آقای دکترزرگرپور استاندار اصفهان و مدیران کل استان با حضور در شهرستان فلاورجان در جلسه ای مشکلات و نیازهای شهرستان فلاورجان که درجلسات قبلی مورد تاکید نماینده شهرستان قرار گرفته بود بررسی وجمع بندی شد.

در این جلسه نماینده شهرستان ضمن خوشامد به وزیر محترم و هیئت همراه و تشکر بابت حضور دوباره وزیردر شهرستان طی دوران وزارت ایشان ، بخشی از نیازهای شهرستان فلاورجان را مطرح کردند .

ایشان دراین جلسه مهمترین درخواست مردم شهرستان اشاره نمود و گفت: احداث ورودی شهرستان درشان مردم فهیم و نجیب شهرستان دانستند و به پیگیری ها و جلسات مکرر قبلی با وزیر محترم و معاونین وزارتخانه در این زمینه و انجام کلیه مراحل طراحی توسط مشاورین وزارتخانه از تهران اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار و اجرای این پروژه شد.

همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به لزوم احداث جاده های دسترسی به پلهای ساخته شده بر روی زاینده رود در محلات گارماسه و حسین آباد در اسرع وقت اشاره کرده و همچنین خواستار تکمیل جاده روستایی فجر شد .

 موسوی لارگانی در ادامه با اشاره به دستور قبلی دکتر آخوندی جهت احداث ایستگاه مسافربری و باربری در بخش پیربکران خواستار تسریع در تخصیص اعتبار و اجرای این پروژه شد.

 حجه الاسلام موسوی لارگانی همچنین به نیاز شهرداری ها و دهیاری های شهرستان به قیر از محل قیر رایگان تخصیص یافته در بودجه ۹۶ جهت روکش آسفالت معابر اشاره کرد.

همچنین در خصوص مترو اصفهان فولادشهر و احداث ایستگاه های مورد نیاز در محدوده شهرستان فلاورجان نیز از سوی نماینده شهرستان مواردی مطرح گردید .

دکتر آخوندی نیز در این نشست ضمن تشکر از حجه الاسلام موسوی لارگانی بابت پیگیری های مجدانه جهت پروژه های راه و شهرسازی در سطح استان اصفهان و شهرستان فلاورجان دستورات لازم را جهت اجرای این پرژوه ها صادر کرد .

براساس دستورات وزیر محترم مقرر گردید در صورت ارائه پروژه از سوی شهرداری های شهرستان هر مقدار قیر مورد نیاز به صورت رایگان در اختیار شهرداری های منطقه قرار گیرد .

همچنین سازمان راهداری کل کشور موظف گردید اعتبار لازم جهت احداث جاده های دسترسی پل های گارماسه – بهاران و حسین آباد جولرستان – درچه در اسرع وقت تامین گردد .

درخصوص ورودی شهرستان نیز پس از اخذ موافقت دکتر ربیعی وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی توسط حجه الاسلام موسوی جهت تامین بخشی از مبلغ مورد نیاز پروژه ، وزیر راه دستورات لازم جهت آغاز اجرای این پروژه بزرگ در شهرستان را صادر کرد. مقرر گردید با ۲۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی سازمان برنامه و بودجه این پروژه مهم اجرایی شود.

احداث ایستگاه مسافربری و باربری در بخش پیربکران شهرستان فلاورجان نیز با دستور وزیر راه تا پایان سال ۹۶ آغاز خواهد شد .

ارسال نظرات