خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:

لزوم رصد مشکلات کشور توسط عناصر انقلابی/ مجمع عالی بسیج، محفلی برای حضور عاملانه و مسوؤلانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: با رشد و نمو این انقلاب نیازهای جدیدی به وجود می‌آید که لازم است پاسخگوی آن‌ها باشد، عناصر انقلابی باید در جامعه نقش مؤثری داشته باشند و مثل یک جریان تیزبین باید مشکلات کشور را رصد کرده و به مسؤولان انتقال دهند تا در حل آن‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۶۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، علی فتحیان سه‌شنبه شب در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان فلاورجان اظهار داشت: یکی از والاترین هدف‌های مجمع بسیج پاسخ‌گویی به نیازهای امروز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که مجمع عالی بسیج محفلی برای حضور عاملانه و مسؤولانه قشر بسیج در جامعه است، افزود: با پیروزی انقلاب نقش عناصر انقلابی تثبیت این انقلاب است و باید تلاش کنند خدشه‌ای به آن وارد نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان بیان داشت: با رشد و نمو این انقلاب نیازهای جدیدی به وجود می‌آید که لازم است پاسخگوی آن‌ها باشد، عناصر انقلابی باید در جامعه نقش مؤثری داشته باشند و مثل یک جریان تیزبین باید مشکلات کشور را رصد کرده و به مسؤولان انتقال دهند تا در حل آن‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی در پایان گفت: انحرافات و غفلت‌ها از یک نقطه کوچک شروع می‌شود، همه‌ اقشار مردم باید با تعهد به شهدا این امانت را به سرمنزل مقصود برسانند و امروز لازم است نخبگان بسیج با روحیه‌ انقلابی شرکت در امور اجتماعی را به‌ دور از فضاهای سیاسی دنبال کنند و در تمام زمینه‌ها فعال باشند که همان پیوند دین و سیاست با هم است.

مسعود ایزدی هم در ادامه گفت: هدف مجمع بسیج این است که به‌ عنوان بازوی مضاعف به پتانسیل اجرایی شهرستان کمک کند.

وی ادامه داد: در کارگروه‌های مختلف مشکلات بررسی خواهد شد و پس‌ از آن موضوع در کارگروه‌های تخصصی به دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

رئیس مجمع بسیج شهرستان فلاورجان در پایان مطرح کرد: اصل کار ارائه طرحی است که توسط کارگروه مطرح می‌شود که نخبگان بسیج باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

ارسال نظرات