خبرهای داغ:
میثاق با شهداء

برگزاری برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار در شهر دستگرد برخوار

برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار این هفته در جوار گلزار شهدای شهر دستگرد برخوار با حضور پایوران و نیروهای وظیفه همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاضل برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۵۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار این هفته در جوار گلزار شهدای شهر دستگرد برخوار با حضور پایوران و نیروهای وظیفه همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فاضل برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام فاضل گفت: از زمانی که خداوند آدم و شیطان را  خلق کرد نفوذ بوده و یکی از عواملی که غالبا افراد را دچار لغزش می کند پست و مقام و شهوت است

این سخنران بیان کرد: مال به معنای واقعی بد نیست دل بستن به مال بد است. زبیر سیف الاسلام و در رکاب پیامبر بود ولی زمانی که امیرالمومنین علی(ع) حاکم شدند گفت حق ما را از بیت المال بده حضرت فرمودند حق شما مثل بقیه است.

وی افزود:در قرآن مال و فرزند را گفته در معرض امتحان انسان هستند. در زمان امام زین العابدین(ع) عبدالملک مروان دائم در مسجد بود زمانی که پدرش کشته شد قرآن را بست و گفت این زمان فراق من و قرآن است و حاکم و جانی شدو بدست حجاج بن یوسف کشته های زیادی صورت گرفت.

حجت الاسلام فاضل گفت:در مقابل لغزش ها ادواردو آنیلی مسیحی در ایتالیا که پدرش سرمایه زیادی داشت در کتابخانه در حال مطالعه بود که قرآن را دید و با خواندن قرآن سرگذشتش عوض شد. دیر آمد ولی خوب ماند.

ارسال نظرات