خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:

ما بایدسرمشق زندگی خود را در تمام مراحل زندگی قرآن قرار بدهیم.

امروز وظیفه شما دانش آموزان علم آموزی است باید تلاش کنید مانند شهدای دانشمند هسته ای در تحصیل علم خودتان را بالا ببرید تا در معادلات بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم .
کد خبر: ۸۹۴۲۹۸۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، همزمان باسالروز شهادت محمد حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی در واحد مقاومت بسیج دانش آموزی بهار آزادی ازحوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب (س) فلاورجان زنگ ایثار و شهادت نواخته شد در این برنامه سرگرد پاسدار محمد کریمیان جانشین ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان مطالبی در مورد ایثار جوانان و نوجوانان بیان نمودند .

وی در ادامه افزود:کسانی بودند مثل من و شما که دوست داشتند تحصیل کنند، به دانشگاه بروند و تفریح کنند اما همه چیز را رها کردند و با خدا معامله کردند، رفتند و اگر امروز درآسایش کامل به سرمی بریم راحت به مدرسه می آییم و معلمان راحت تدریس می کنند هزینه های زیادی پرداخت شده است، که برای ما امنیت به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به سخن یکی از نمایندگان مجلس قبل از انقلاب و زمان ملی شدن صنعت نفت مطرح شد گفت: مردم ایران نمی تواند حتی یک چیز کوچک هم بسازد چگونه می تواند صنعت نفت را اداره کند. یعنی اینقدر خودمان را در سطح پایین می دانستیم وخودکفا نبودیم، انقلاب اسلامی ایران که پیروز شد، نه ارتش داشتیم، نه امکاناتی، حتی نمی توانستیم یک سیم خاردار بسازیم، اما به برکت همین شهدا مثل شهید فهمیده ها در برابر یک دنیا ایستادگی کردیم و الان وظیفه ما این است که نگهبان این انقلاب باشیم.

سرگرد کریمیان در ادامه سخنان خود افزود: اگرمی خواهیم در این دنیا به سلامت عبور کنیم باید به حدیث ثقلین پیامبر عمل کنیم (انی تارک فیکم الثقلین و کتاب الله و عترتی) ما بایدسرمشق زندگی خود را در تمام مراحل زندگی قرآن قرار بدهیم ولی بعضیها شرایط زندگیشان را از ماهواره و بیگانگان می گیرند.امروز ارزشها برای ما ضد ارزش شده است .

جانشین سپاه فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد:امروز وظیفه شما دانش آموزان علم آموزی است باید تلاش کنید مانند شهدای دانشمند هسته ای در تحصیل علم خودتان را بالا ببرید تا در معادلات بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم .

ارسال نظرات