خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنجان

چرا شعار مرگ بر آمریکا می گوییم / سخن اول و آخر ما این است«استقلال آزادی جمهوری اسلامی»

مراسم بزرگداشت 13 آبان و روز استکبارستیزی با حضور فعال مسئولین، مردم شهیدپرور، دانش آموزان و دانشجویان در فلکه ی مرکزی زرین شهر با سخنرانی حجت الاسلام اسدی برگزار و با خواندن قطعنامه ای در فلکه هلال احمر ...
کد خبر: ۸۹۴۴۱۵۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان؛ مراسم بزرگداشت 13 آبان و روز استکبارستیزی با حضور فعال مسئولین، مردم شهیدپرور، دانش آموزان و دانشجویان در فلکه ی مرکزی زرین شهر با سخنرانی حجت الاسلام اسدی برگزار و با خواندن قطعنامه ای در فلکه هلال احمر این شهر به پایان رسید.

حجت الاسلام اسدی با طرح این سؤال که چرا مرگ بر آمریکا می گوییم گفت: جواب این روشن است، ما ملتی هستیم که اراده کرده ایم آزاد، مستقل و بر سرنوشت خود حاکم باشیم.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: ما ملتی هستیم که ظلم و ستم نمی کنیم، ملتی هستیم که حتی امنیت همسایگانمان را هم تامین می کنیم و برای هیچ دولت و ملتی مزاحمتی ایجاد نمی کنیم.

وی ادامه داد: ما کشوری هستیم که سخن اول و آخر ما این است«استقلال آزادی، جمهوری اسلامی» و می خواهیم در این دنیا آقا بالاسر نداشته باشیم، می خواهیم در این دنیا زیر سلطه هیچ دولتی نباشیم، می خواهیم آزادانه، شرافتمندانه و عزتمندانه زندگی کنیم.

اسدی اضافه کرد: ما رژیم منحوس پهلوی را که رژیم فاسق، وابسته و دیکتاتور بود را سرنگون کردیم و به جای آن نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستقر کرده و بنا نداشته، نداریم و نخواهیم داشت که مزاحمتی برای کشورهای دیگر داشته باشیم و حامی مستضعفین عالم و ستم دیدگان هستیم.

ایشان گفت: آن کسی که مزاحم است، آن کسی که کینه توزی می کند، آنکسی که سد راه ملت ایران است، آن کسی که بمب اتم دارد و انرژری هسته ای را در ساخت سلاح های کشتار جمعی به کار می برد و می خواهد جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان آنها هستند.

پس هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا و استکبار جهانی بزنید.

 

ارسال نظرات