خبرهای داغ:
کارشناس سازمان بسیج رسانه استان در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد:

برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان

کارشناس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: پائیز 96 دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان ( ابوذر ) به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار می شود .
کد خبر: ۸۹۴۵۳۶۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

وحید سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان اظهار داشت: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابتی سالم برای پویایی رسانه ها در راستای تقویت و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است .

وی گفت : جشنواره ابوذر با موضوعاتی همچون انقلابی‌گری، سبک زندکی ایرانی اسلامی، دشمن شناسی، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده، مسائل صنفی خبرنگاران، امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

کارشناس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تصریح کرد : جشنواره ابوذر همچون سال گذشته در 7 قالب یادداشت، مصاحبه، گزارش ،گفتگو ،تیتر، طنز و کاریکاتور برگزار می‌شود که آثار توسط اساتید برجسته حوزه رسانه مورد داوری قرار خواهد گرفت.

سلیمی در رابطه با نحوه ارسال آثار افزود اصحاب رسانه استان اصفهان می توانند آثار خود را تا 15 آذر 96 با دبیرخانه جشنواره به آدرس  b.resaneh@chmail.ir  ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.basijrasaneh.esf.bsj مراجعه کنند.

برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان

ارسال نظرات