خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خبر داد:

۲۱ تیم اضطراری بسیج جامعه پزشکی اصفهان برای اعزام به مناطق زلزله زده در آماده باش هستند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان، گفت: در نخستین ساعات آغاز زلزله، ۲۱ تیم اضطراری در سطح استان در آماده باش کامل قرار گرفتند و در صورت نیاز این امکان را دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مناطق اعزام شوند.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۲۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان، اظهار کرد: همان طور که در رسانه های مختلف مطرح شد زلزله هایی که از آغاز بامداد امروز شروع شد خسارت های جانی و مالی را در استان های مرزی به همراه داشت.

محسن حجتی، افزود: ارائه خدمات امدادی و پزشکی مناسب در زمان وقوع بحران در کوتاه ترین زمان ممکن از اهمیت بالایی برخوردار است که این کار مستلزم آمادگی کامل یگان های امدادی را می طلبد.

وی ادامه داد: امداد رسانی در زمان کوتاه می تواند حوادث ناگوار انسانی و تلفات جانی زلزله تا حد زیادی کاهش دهد.

حجتی همچنین خاطر نشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان آمادگی کامل دارد تا در هر نقطه از استان اصفهان و استان های مرزی خدمات امدادی با مطلوب ترین کیفیت ارائه دهد.

این مسئول تصریح کرد: در نخستین ساعات آغاز زلزله 21 تیم اضطراری در سطح استان در آماده باش کامل قرار گرفتند و در صورت نیاز این امکان را دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مناطق اعزام شوند.

وی تأکید کرد:  دستگاه های امدادی استان، دست به دست هم داده اند تا پشتیبانی مناسبی از مناطق زلزله زده کشور انجام دهند تا از میزان تلفات بعدی کاسته شود.

حجتی همچنین گفت: برای تمرکز خدمت رسانی در مناطق زلزله زده آمادگی داریم تا در اسرع وقت بیمارستان صحرایی را در استان های مرزی برپا و قسمت های مختلف مانند اورژانس، اتاق عمل، واحد بستری و سایر بخش ها را با در اختیار داشتن متخصصان طب اورژانس و تروما، پزشکان و پیراپزشکان مستقر کنیم.

ارسال نظرات