خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرضا:

180 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرضا برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه شهرضا با بیان اینکه امسال بیش از 180 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های هفته بسیج در پایگاه‌ها و حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۳۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ جواد داستانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج فرهنگ اصیلی است که به الگویی تمام عیار برای تفکر انقلابی تبدیل شده، اظهارداشت: بسیج با تبعیت از شهداء و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، به درجه بالایی از بصیرت دست یافته که توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام که در تمامی عرصه‌های مقابله با ایران اسلامی با شکست مواجه شده اند، افزود: دشمنان تلاش دارند تا با تحمیل فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، مردم را با مشکل مواجه کنند ولی بسیجیان ایران اسلامی با ورود به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، این توطئه را نیز با شکست مواجه می‌کنند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرضا با بیان اینکه آمادگی بسیج امروز زبانزد خاص و عام است و بسیج آماده دفاع از هرگونه خطر نظامی است، گفت: بسیجیان برای جنگ نرم آموزش دیدند و عنوان افسران جنگ نرم را به دنبال دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 180 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج در پایگاه‌ها و حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج که شامل 15 قشر هستند مانند بسیج مداحان، جامعه پزشکی، طلاب، ورزشکاران و دانش‌آموزان برگزار می‌شود

داستانی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ها با محوریت اعتلای خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» نام‌گذاری شده است.

وی افزود: نخستین برنامه در این هفته با عنوان اعتلای بسیج در راستای برقراری امنیت و ارتقای آرامش و آسایش محله‌ها و تقویت پیوندهای فکری و عاطفی و افزایش رضایت‌مندی در جامعه با اجرای طرح «گشت بسیجی محله محور» به عنوان حماسه خدمت و امنیت برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرضا گفت: اعتلای بسیج در راستای ارائه خدمات سلامت، آموزشی، بهداشتی، درمانی و مشاوره و ارائه الگوی مناسب از سبک زندگی ایرانی اسلامی در راستای اجرای طرح «شهید دکتر رهنمون» که در این طرح تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی اظهارداشت: برنامه دیگر بسیج با عنوان اعتلای بسیج و خدمت رسانی با اهداف ایجاد انسجام و تمرکز و تقویت خدمت‌رسانی با اعزام گروه‌های جهادی که در این راستا 10 گروه جهادی در هفته بسیج فعالیت خود را در زمینه فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و بهداشتی آغاز می‌کنند.

داستانی با اشاره به ایجاد صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی، افزود: مدیریت این صندوق با خود مردم است و در این راستا دو نفر با عنوان تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در تهران آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه این صندوق در راستای حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم تشکیل می‌شود، بیان کرد: گسترش عدالت اجتماعی و رفع محرومیت از دیگر اهداف تشکیل این صندوق است.

فرمانده ناحیه سپاه شهرضا گفت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه استان، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، مدافعان حرم و 8 سال دفاع مقدس، همایش علمداران ولایت، برگزاری بازی‌های بومی، محلی در روستای امین آباد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرضا است.

وی با اشاره به همایش و تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر با حضور مردم و اقشار مختلف بسیج، افزود: در هفته بسیج مسابقه مقاله نویسی با عنوان نقش بسیج در راستای خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود.

داستانی با بیان اینکه برای نخستین بار در طول 39 سال سپری شده از انقلاب، نخستین همایش تجلیل از همسران شهدا و جانبازان 70 درصد در هفته بسیج برگزار می‌شود، افزود: در هفته بسیج گردهمایی دانشجویان بسیجی با عنوان انقلابیون جوان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا و شهید آبروی محله، تجلیل از خانواده شهدای اصناف با حضور بسیجیان و بازاریان و خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب توسط بسیج هنرمندان، ایجاد نمایشگاه بسیج با محور مردم سالاری دینی و خدمت‌رسانی و دستاوردهای بسیج پس از پیروزی انقلاب و همایش دوچرخه سواری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرضا است.

فرمانده ناحیه سپاه شهرضا با اشاره به تهیه و اهدای جهیزیه و سبد کالا به خانواده‌های بی‌بضاعت، بیان کرد: در هفته بسیج مسابقه مقاله نویسی با عنوان نقش بسیج در راستای خدمت رسانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تلفن 114 بسیج به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار مردمی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی به ارمغان اورده که امروز تجربه آن در دیگر کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد و این دستاوردها نیاز به حفاظت و حراست دارد.

 

 

ارسال نظرات