خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام رضا(علیه السلام):

1700 عنوان برنامه در هفته بسیج در غرب اصفهان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه امام رضا(علیه السلام) گفت: همزمان با شروع هفته بسیج 14نقطه از سطح شهر ایستگاه های فرهنگی برپا خواهد شد که از جمله فعالیت های این ایستگاه ها، ارائه مشاوره به افراد در زمینه های مختلف، پایش سلامت افراد و تست قند خون می باشد که باحضور بسیج جامعه پزشکی و بسیج ادارات صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ فرمانده ناحیه امام رضا(علیه السلام) ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان اصفهان ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام آخر ماه صفر و زلزله کرمانشاه و تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: در سال 96 برنامه هایمان با رویکرد خدمات رسانی به همه مردم ایران در دستور کار قرار گرفته است که هفته بسیج نقطه عطفی است برا شروع و اجرای بسیاری از برنامه ها و باید از این فرصت استفاده کنیم.


فرمانده ناحیه امام رضا(علیه السلام) تصریح کرد: با شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" هفته بسیج در سال96 را آغاز و با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه برای همه مردم در حوزه های فرهنگی، تولید علم، نهضت خدمت رسانی و ... که برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری است، تلاش می کنیم.


فرمانده ناحیه امام رضا(علیه السلام) از اجرای 1700 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح این ناحیه خبر داد و گفت: از مهم ترین برنامه های این ناحیه در هفته بسیج اعزام 5تیم پزشکی به مناطق حاشیه ای شهر، برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و آشنایی با الگوی زندگی و سبک زندگی شهدا، برنامه های عمومی ورزشی مانند کوه گشت و پیاده روی خانوادگی و ... خواهد بود.


وی از برگزاری 33مورد نمایشگاه محلی با محوریت مسجد خبر داد و یادآور شد: از روز دوشنبه 29 آبان همزمان با شروع هفته بسیج و شروع ماه ربیع الاول در 14نقطه از سطح شهر ایستگاه های فرهنگی برپا خواهد شد که از جمله فعالیت های این ایستگاه ها، ارائه مشاوره به افراد در زمینه های مختلف، پایش سلامت افراد و تست قند خون می باشد که باحضور بسیج جامعه پزشکی و بسیج ادارات صورت می گیرد.


وی از دیگر برنامه های هفته بسیج را سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه پیرامون هفته بسیج، تجلیل از بسیجیان و جهادگران بسیجی، گردهمایی بزرگ بسیجیان در مصلی اصفهان در 5 آذرماه و اجرای گشت های محله محور برشمرد.


سرهنگ رضایی در خصوص جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به کرمانشاه گفت: پایگاه های این ناحیه از همان ساعات اولیه کمک های مردمی راجمع آوری کردند که تا این لحظه 20 کامیون و 10 کامیونت برای مردم زلزله زده کرمانشاه مواد غذایی، بهداشتی، گرمایشی و ... ارسال شده است و با توجه به اینکه احتمال بارش در این مناطق وجود دارد، به دنبال جمع آوری کمک بیشتری برا ارسال به این مناطق هستیم.

ارسال نظرات