خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان:

بسیج کمر همت بسته‌ تا در مقابل مستکبران عالم بایستد/ سرعت اقدام در کمک به زلزله زدگان خوب بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، گفت: بسیج یعنی مردمی که کمر همت بسته‌اند تا در مقابل استکبار و سلطه گران بایستند.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۷۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: معنای عدالت اجتماعی این است که امام معصوم فرموده آنچه را برای خود می‌پسندی برای دیگران بپسند و آنچه را نمی‌پسندی برای دیگران نیز نپسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، با اشاره به عقل عملی، گفت: اگر تقوا نباشد خیلی از صفات انسان جلوی راه عقل را می‌گیرد و این‌گونه می‌شود که فردی را بی‌بصیرت خطاب می‌کنیم.

وی با اشاره به دو صفت مال دوستی و ریاست دوستی، اظهار کرد: اصل این صفات خوب است ولی وقتی باعث شود که انسان دستور خدا را زیر پا بگذارد آن‌وقت یک مسئله مذموم است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد، گفت: در انتخابات چه‌حرف‌هایی زده می‌شود که صدق آن‌ها جای تأمل است، ممکن است فردی به دلیل حب ریاست وعده دروغ یا حرف‌های دروغی از دهانش خارج شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه مستکبران همیشه به دنبال خاموش و ساکت کردن هرجایی است که فریاد عدالت‌خواهی و آزادگی سر داده می‌شود، اظهار کرد: به همین دلیل است که جنایت‌های بزرگی را انجام می‌دهند تا خودشان سرپا بمانند.

وی کشتار، بدگویی و جنایت مستکبران عالم را به دلیل حب ریاست عنوان کرد و گفت: سعودی ها، می‌ترسند روحیه ضد شاهنشاهی که در ایران هست و فهم مردم ایران به عربستان سرایت بکند و آن‌ها را سرنگون کند؛ آن‌ها از مقام خود می‌ترسند و به دستور آمریکا در یمن و در بلاد مسلمانان جنایت می‌کنند و از گروه‌های تروریست تکفیری حمایت انجام می‌دهند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد، با بیان اینکه حرف انقلاب اسلامی همان حرف اسلام و دین است، گفت: آیا آل سعود از صدور گفتمان انقلابی برای این می‌ترسند که ضد استکبار است اما بدانید سران سعودی هیچ‌گاه علیه جنایات داعش صحبت نکردند، فقط برای داشتن چند روز مقام حاضر به نوکری استکبار و انجام هر جنایتی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، در ادامه با اشاره به حمایت و حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده، اظهار کرد: ایشان برای رسیدگی به مردم آن مناطق دستورات لازم را صادر فرمودند.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی مربوطه باید دقت لازم را در کارهای رسیدگی به زلزله‌زدگان داشته باشند، ادامه داد: سرعت خدمات رسانی نهادهای مسئول در این زلزله خوب بوده ولی دقت کارشان پایین بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها که پدیدآورنده اصلی داعش بودند برآوردشان برای نابودی این گروه 30 سال بود ولی نیروهای جبهه مقاومت اسلامی در چند سال کوتاه بر آن‌ها پیروز شدند.

وی جبهه داعش را در حقیقت جبهه صهیونیستی آمریکایی، سعودی عنوان کرد و گفت: این پیروزی را به رزمندگان جبهه مقاومت، مدافعان حرم و سردار سلیمانی تبریک می گوییم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد تأکید کرد: این مانور انقلاب اسلامی پوزه استکبار، جبهه کفر و آمریکا به‌عنوان ابرقدرت این جبهه را به خاک کشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه بسیج یعنی مردمی که کمر همت بسته‌اند تا در مقابل استکبار بایستند، گفت: سیاست خارجی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب همان سیاست قرآن است؛ دشمن در دشمنی خود استوارند لذا نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

وی با اشاره به برخی از جنایت‌های داعش، گفت: در قفس کردن افراد و غرق کردنشان، سوزاندن منازل افراد و تجاوزهای بی‌شرمانه آن‌ها در کارنامه آن‌ها کاملاً مشخص است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با مذمت کسانی که در داخل سخن علیه مدافعان حرم می راندند، اظهار کرد: در همین اصفهان خودمان یکی از آن‌ها گفت برویم با آن‌ها گفتگو کنیم اما آیا منظورشان این بوده که برویم با گروهی تروریستی و جنایتکار مذاکره کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهانف این پیروزی جبهه مقاومت را پیروزی بزرگ بیان کرد و افزود: این پیروزی قطعاً باعث پیشرفت انقلاب اسلامی، موردنظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجیان جمعی از مردمی هستند که مستضعفان را از استضعاف برهانند؛ نهاد بسیج برای مستضعفین است و بسیج برای رفع استضعاف در زمینه‌های فرهنگی، فکری و مالی پا در میدان گذاشته است.

ارسال نظرات