خبرهای داغ:
در هفته بسيج انجام شد

یادواره شهدای لاله های سرخ محله مسجد شهدا نجف آباد

پایگاه شهداء حوزه امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در هفته بسیج یادواره شهدای لاله های سرخ این محله را برگزار نمود.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۳۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ اصغر حبیبی روایتگر دفاع مقدس با حضور در جمع عاشقان و ادامه دهندگان راه شهید و شهادت با ایجاد حال و هوای معنوی و بیان خاطراتی از نوجوانان بسیجی که چه رشادت هایی صورت گرفت تا این امنیت در کشور ما ایجاد شود و از هشت سال دفاع مقدس گفت و از جوانان آن زمان و جوانان این زمان گفت.

سخنران یادواره در ادامه از خاطرات بجای مانده برای جوانان نسل چهارم کفت و افزود شهدای مدافع حرم و شهید حججی ها ایمان راسخ و قلب پر از یقین رزمندگان غیور مدافع حرم در گذر زمان به همه ثابت کرد که دفاع از حریم اسلام، زمان و مکان نمی شناسد وقتی ایمان به اوج خود برسد، آنوقت می توان برای اطیعوا الله شدن سر داد تا تاریخ دوباره تکرار شود.

خون شهدای مدافع حرم پای پرچم سرخ اسلام می جوشد و هر روز با شهادت ابرمردی از ایران در سوریه، صحنه های عبرت آموز کربلا برایمان تکرار می شود تا همگان بدانند پای دفاع از حریم اسلام می مانیم.

شهید محسن حججی نمونه بارز پاک سرشتانی بود که با رفتنشان دنیا را متحول کردند و صدای لبیکشان بر بال ملائک تا ابد حک شد. جوان دهه هفتادی که پای دین و دفاع از حریم اسلام در اوج اقتدار سر داد تا خون پاکش خط بطلان بر دفتر داعش و اسرائیل غاصب بکشد و اینچنین به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی امام زمان (عج) پاسخ گوید.

رفت که بگوید هنوز هم مردان خدایی هستند که با شهادتشان برای جهان از واقعه‌ای عاشورایی گویند؛ زیرا مانند ارباب شدن، عقبه ای زیبا و پرمعرفت می خواهد و بس.

در پایان از خانواده های چند شهید محله با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات