خبرهای داغ:

شهرستان فلاورجان میزبان خانواده ی گرانقدر شهید والا مقام محسن حججی

شهرستان فلاورجان ،محله گارماسه با تقدیم ۶۸ شهید دفاع مقدس دین خود را به انقلاب ادا کردند و میزبان خانواده ی گرانقدر شهید محسن حججی شدند که این خانواده محترم با استقبال باشکوهی روبرو شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۷۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان فلاورجان، حاج غلامرضا حججی پدرشهید مدافع حرم  محسن حججی در جمع اهالی گارماسه در مسجد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش و تشکر از مهمان نوازی مردم اظهار داشت:خداوند با اسارت و شهادت فرزند ما را به تصویر کشید تا نشان دهد ما در حق خانواده های شهدا کوتاهی کردیم و شهدای مدافع حرم ما در غربت بسر می بردند و خانواده هایشان در گمنامی بودند خداوند بواسطه ی شهادت محسن ما را  متوجه این کوتاهی مان کرد.

 پدر شهید در ادامه افزود : شبکه های مجازی نباید بهانه ای برای گناه کردن باشد فرزند ما از فضای مجازی و دیگر امکانات مجازی دیگر در جهت صحیح استفاده می کرد و با چنین وسایل به گونه ای زندگی کرد که خداوند عاشقش شد.

ایشان در اخر از پیام شهید به خواهران و برادران دینی خود گفت :   همه ی خواهران عزیزم و از همه ی زنان امت رسول الله می خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید، مبادا تار مویی از شما نظر نامحرمی را به خود جلب کند؛ مبادا رنگ و لعابی بر صورتتان باعث جلب توجه شود؛ مبادا چادر را کنار بگذارید...همیشه الگوی خود را حضرت زهرا  و زنان اهل بیت قرار دهید؛  و ای برادران مبادا با نگاهتان و زبانتان و اعمالتان موجبات نارضایتی امام زمان را فراهم کنید. 

وی در پایان افزود: شهدا بر اعمال ما ناظرند و از ما خواهند پرسید آیا شما ادامه دهنده راه ما بودید! بنابراین از خداوند می خواهیم به ما توفیق دهد که ادامه دهنده ی خون شهدایی باشیم که به ما عزت دادند و شفاعت کننده ی ما در قیامت باشند.

گفتنی است:در پایان از پدر شهید حججی  تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است :این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری شیفتگان حضرت مهدی (عج)،شورای اسلامی و شهرداری فلاورجان ،پایگاه شهدای گارماسه هیئت و مقبره الشهدای گارماسه برگزار شد.

ارسال نظرات