خبرهای داغ:
مسئول سیاسی لشکر 14امام حسین(ع)

علت مشکلات ما غیر انقلابی عمل کردن است

سرهنگ حسینی در همایش 9دیماه در لنجان گفت: هر موقع انقلابی عمل کرده ایم تمام مشکلات حل شده است وانقلابی عمل کردن یعنی به دستور خدا عمل کردن
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، جناب سرهنگ حسینی، هادی سیاسی از سپاه استان اصفهان در جمع پایوران ناحیه لنجان گفت: بعضی فکر می کنند علت مشکلات، انقلاب و انقلابی عمل کردن است در صورتی که هر موقع انقلابی عمل کرده ایم تمام مشکلات حل شده است وانقلابی عمل کردن یعنی به دستور خدا عمل کردن وخدا را باور داشتن است و اعتماد به خداوند داشتن است. فقط علت مشکلات ما غیر انقلابی عمل کردن است.

مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)ادامه داد: بزرگ ترین تهدید برای آمریکا به گفته خودشان ایران است و حتی رئیس جمهور رژیم صهیونیستی هم گفته است که: «تنها کشوری که مارا به رسمیت نشناخته است ایران است و دشمن اول ما ایران است ، دشمن دوم ما ایران است و دشمن سوم ما هم ایران است.» پس باید اقتدار خود را در جهان حفظ کنیم .

استاد دانشگاه اصفهان در خصوص فتنه گفت: فتنه موقعی به وجود می آید که مردم نتوانندحق و باطل را تشخیص دهند چون که منافق کسی است که نقش بازی می کند وحرف حق را می زند ولی اراده باطل دارد ودر نتیجه بعضی ها که بصیرت کافی ندارند به دنبال حق ظاهری رفته و فریب می خورند. 

ارسال نظرات