خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان در همايش راويان تشيع  و مداحان خواهر

دشمن شناسي و بصیرت نیاز ضروری امروز جامعه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در همايش راويان فرهنگ تشيع گفت: فتنه ها روز به روز در حال رنگ عوض کردن است و نیاز  امروز ما بصیرت نسبت به دشمنی است که در جنگ نرم با آن مواجهیم.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۵۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش  خبرگزاري بسيج از گلپايگان، سرهنگ محمود فروزاد، در همایش راویان فرهنگ تشیع که با حضور مداحان خواهر شهرستان گلپایگان ، به همت حوزه حضرت زينب(س) در سالن کتابخانه آیت الله محمدی برگزار شد، عنوان کرد: دشمن به دنبال ایجاد انحراف در هیات های عزاداری است.

فرمانده سپاه گلپایگان، بیان کرد: دشمن در سالهای قبل به دنبال جلوگیری از تشکیل این جلسات بود ولی اخیرا با ایجاد انحراف در هیاتها به دنبال ترویج تشیع انگلیسی در مراسم هاي مذهبي است.

وی با اشاره به اینکه دشنام دادن به اهل سنت یا بزرگان انان زمینه ایجاد تفرقه را در دنیای اسلام به وجود می اورد، گفت: گریه صرف در هیات ها ،امروز مشکلی را حل نخواهد کرد و دوای درد ما بصیرت افزایی در هیات ها است.

سرهنگ فروزاد با بیان نقش اثر گذار بانوان در افزایش این بصیرت در جامعه، مطرح کرد: فتنه ها روز به روز در حال رنگ عوض کردن است و نیاز ما بصیرت نسبت به دشمنی که در جنگ نرم با آن مواجهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان، با اشاره به اینکه انواع و اقسام توطئه ها علیه جریان شیعی و انقلابی در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: استکبار تحت هر عنوانی مثل برجام یا هر توافقی بخواهد در کشور نفوذ کند به دنبال منافع خود است.

وی در ادامه با یاداوری پیروزی های جبهه مقاومت با دست خالی در مقابل دنیای استکبار و نقش روحیه بسیجی در پیروزی های صورت گرفت، تصریح کرد: این روحیه بسیجی برگ برنده ماست.

ارسال نظرات