خبرهای داغ:
امام‌جمعه سمیرم:

انقلاب اسلامی در راستای حرکت حضرت زهرا(س) بود

امام‌جمعه سمیرم گفت: انقلاب اسلامی در راستای حرکت حضرت زهرا (س) بوده و همانند بی‌بی دوعالم مشکلات فراوانی را در مسیر خود دیده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۳۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمیرم، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به اهمیت برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: انقلاب اسلامی در راستای حرکت حضرت زهرا (س) بوده و همانند بی‌بی دوعالم مشکلات فراوانی را در مسیر خود دیده است.

امام‌جمعه سمیرم افزود: حرکت نظام جمهوری اسلامی برای برقراری عدالت بوده، اما در برخی نقاط بی‌عدالتی‌ها و اختلاس‌هایی صورت می‌گیرد که مسئولان کشور از صدر تا ذیل بدانند این سفره الهی گسترده شده و باید بدانند این مسئولیت‌ها از بالاترین نعمت‌های یک نظام برای خدمت به مردم است.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم تصریح کرد: بی‌توجهی به مسئولیت و وظایف از طرف مسئولین نعمت خدمت به مردم را به بلایی بزرگ در زندگی آن‌ها تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات و گرفتاری‌های ایجادشده از جانب دشمنان نظام خاطرنشان کرد: خوشبختانه رشد علمی ۱۸ برابری ایران در مقطع خاص خود و دست‌یابی به فنّاوری‌های نانو، هسته‌ای و … کم نبوده و نشان از تلاش و عنایت ویژه الهی به مردم این سرزمین است.

وی دست‌یابی به انرژی هسته‌ای را یکی از مهم‌ترین دست آورد های ایران دانست و گفت: عربده‌کشی دشمنان ما در مقابل این کشور نشان از قدرت و عزت ایران در دنیا است.

وی با همچنین با اشاره به ورود به چهلمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشتی محکم بر دهان مستکبرین و ستیزه جویان جهان خواهد بود.

ارسال نظرات