خبرهای داغ:
نماینده سابق ولی‌فقیه در هوافضای سپاه:

تندبادهای روزگار نتوانسته ملت مقاوم ایران اسلامی را از پای درآورد/ مسئولان خدمتگزار صادق برای مردم باشند

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند ولی نسبت به وجود تبعیض و فساد معترض‌ هستند، گفت: مسئولان خادم و خدمتگزار صادق برای مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۸۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدصادق ابطحی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور میلیونی امروز مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن در شرایطی که خواست دشمنان عدم حضور آنان بوده بسیار چشمگیرتر از هر سال بوده است.

نماینده سابق، ولی فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تندباد‌های روزگار نتوانسته ملت مقاوم ایران اسلامی را از پای درآورد، گفت: در مدت عمر چهار دهه‌ای انقلاب اسلامی این موضوع بار‌ها اثبات شده است که مردم ما در تمامی صحنه‌ها ایستاده‌اند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه مردم از مسئولان گله‌مندند، تصریح کرد: مردم از تبعیض و فساد درون دستگاه‌های اداری گلایه‌مندند و مسئولان باید از حضور میلیونی مردم این پیام را بگیرند که مردم به اصل انقلاب، امام (ره) و آرمان‌های ایشان، شهدا و مقام عظمای ولایت وفادار هستند.

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند، ولی نسبت به وجود تبعیض و فساد معترض هستند، گفت: مسئولان خادم و خدمتگزار صادق برای مردم باشند.
ارسال نظرات