خبرهای داغ:
امام جمعه ی خور:

انقلاب اسلامی تنها انقلابی که پس از سال ها بر مواضع خود استوار است

امام جمعه خور با اشاره به این که قریب به ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، گفت: انقلاب هایی مانند انقلاب فرانسه، الجزایر و روسیه در ٣٠٠ سال گذشته بیش از ٣ سال تداوم نداشته اند و تنها انقلاب اسلامی است که پس از گذشته سال ها بر مواضع خود استوار است.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۹۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر خور ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که در دنیا پایدار مانده و پس از گذشت سال‌ها هنوز بر مواضع خود استوار است.
امام جمعه خور افزود: رهبر انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هنوز هم راه خود را ادامه می‌دهند و منتظر اتفاق‌های متفاوت هستند.
وی با اشاره به این که قریب به ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، خاطرنشان کرد: انقلاب‌هایی مانند انقلاب فرانسه، الجزایر و روسیه در ٣٠٠ سال گذشته بیش از ٣ سال تداوم نداشته است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد افزود: انقلاب‌های دنیا اعم از داخلی و جهاتی در دوره کوتاه و در شرایط داخلی یا بین المللی حل شده و از بین رفته اند در حالی که انقلاب اسلامی ایران پس از ۴٠ سال هنوز با اقتدار ادامه دارد و با شعار‌های خود اهدافش را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به نقش رهبر معظم اتقلاب در حفظ انقلاب اسلامی، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در طول دوران رهبری خود، تغییر در هیچ هدف گذاری که حضرت امام خمینی (ره) انجام داده اند را بر نتافته است و در برابر همه افرادی که داعیه تغییر داشته اند ایستادگی کردند.
امام جمعه خور افزود: انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است درحالی که درآمد‌های دولت‌های بعد از انقلاب به دلیل دشمنی‌ها علیه انقلاب بسیار کمتر از زمان شاهنشاهی بوده است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شرایط عمومی زندگی مردم را به طور اساسی بهبود بخشید، هرچند با ضعف برخی مدیران کشور موفق به تامین همه مایحتاج مردم نشده است.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد تصریح کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای که کشور‌های همسایه برای رفع مشکلات داخلی خود به ما مراجعه می‌کنند نشان از قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در جهان دارد.
وی خاطرنشان کرد: ملت ما برای اجرای احکام اسلام و ایجاد عدالت در جامعه انقلاب کردند و همه در برای حفظ اسلام دارای انگیزه هستند، مسئولان نظان اسلامی باید بدانند که تعامل و مذاکره با دشمن بی فایده است و راه به جایی ندارد.
امام جمعه خور افزود: امروز کسی که می‌خواهد با آمریکا مبارزه کند باید به مردم خدمت کند، مردمی که برای انقلاب هزینه و شهدای گلگون کفن خود را در راه رسیدن به اهداف انقلاب تقدیم کردند.

ارسال نظرات