خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان:

تنبلی برخی ازمسئولان ومصرف جنس خارجی ازموانع پیشرفت کشور می باشد

ما باید یک اقتصاد مقاومتىِ واقعی در کشور به وجود بیاوریم و بهبود فضای کسب و کار را رونق بدهیم  و از واردات بی رویه  جلوگیری کنیم
کد خبر: ۹۰۰۴۵۰۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی رئیسیان مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان درسال جدید در بین الصلاتین به تبیین شعارسال 1397 پرداختند ومطالبی بیان نمود.

 حجت الاسلام علی رئیسیان تصریح کرد:مقام معظم رهبری امسال درپیام نوروزی خود این سال راحمایت ازتولید داخلی نامگذاری نمودند علت آن این است که امروز کار برایمان مهم است، کارآفرینی مهم است، این است که ما امروز در مقابل یک فشار جهانی قرار داریم. دشمنی وجود دارد در دنیا که میخواهد با فشار اقتصادی و با تحریم و با این کارهائی که شما ها میدانید، سلطه‌ی اهریمنی خودش را برگرداند به این کشور تحمیل نماید.

 رئیسیان در ادامه افزود: امسال مخاطب، همه‌ی آحاد ملّت و از جمله مسئولین خواهند بود. ما باید یک اقتصاد مقاومتىِ واقعی در کشور به وجود بیاوریم و بهبود فضای کسب و کار را رونق بدهیم  و از واردات بی رویه  جلوگیری کنیم ، اگر این کار را انجام ندهیم خلاف فرامین مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی می باشد.  

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان با غیرت و متعصب از کالای ایرانی حمایت کنند و مبارزه جدی با فساد، تنبلی برخی از مسئولان و مصرف جنس خارجی از موانع پیشرفت کشور می باشد و اگر نگاهمان را از بین ببریم و به ثروت داخلی تکیه کنیم مشکلات کشور حل می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان در پایان افزود: اگر عوض اینکه اعتماد ما به کدخدا باشد ، به خداوند اعتماد کنیم خداهم نصرتش را شامل حال ما می کند. مسئله‌ی  واردات  بیرویه و بی منطق ضرر بزرگی است، خطر بزرگی است؛ مردم هم باید این را بدانند. از جمله‌ی چیزهائی که  باید مورد توجه قرار بگیرد، نوآوری کردن در همه‌ی  تولیدات به صورت پیدرپی و لحاظ حس، یعنی اشباع حس زیبائیشناسی در مصرف‌کننده است که باید به آن توجه شود.

ارسال نظرات